Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی مراسمی ایده‌های برتر نخستین استارتاپ صنایع کوچک و متوسط خراسان جنوبی با حضور مسئولان و با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و پارک علم و فناوری استان برگزار شد. ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، نخستین استارتاپ صنایع کوچک و متوسط خراسان جنوبی طی سه روز با حضور 150 نفر و ثبت 56 ایده برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان و پارک علم و فناوری استان برگزار شد و مقرر شد پارک علم و فناوری شرایط استقرار صاحبان ایده در مرکز رشد پارک علم وفناوری را فراهم کند.

طبق نظر داوران رتبه اول این رویداد به تیم "آموزشیار" با ارائه ایده آموزش تصویری از روی کتاب با گوشی برای آموزش مفاهیم به کودکان 4 تا 7 سال رسید.

ایجاد ارزش 12 میلیارد تومانی خانه نوآوری با سرمایه‌گذاری در استارتاپهااستارتاپ‌ها همچنان نیازمند کمک‌ برای حرکت در مسیر موفقیت و پیشرفت هستندبه دنبال حذف مجوزهای سنتی از سر راه استارتاپها هستیم

تیم "آژانس من" با ارائه ایده اپلیکیشن هماهنگی میان مسافر و راننده برای سرویس دهی در شهر موفق به کسب رتبه دوم و تیم‌های "سراچه" با ارائه ایده طراحی سامانه برای بازسازی و نوسازی منازل با کمترین زمان و هزینه و "ایده چهل تکه" در زمینه تولید کالا‌های متنوع از پارچه‌های دورریختنی مبل سازی‌ها مشترکاً موفق به کسب رتبه سوم شدند.

ایده "تجربه من"در زمینه استفاده از تجارب افراد بازنشسته در سازمان‌ها شایسته سپاس شد.

ایده‌های برگزیده مشمول حمایت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی و پارک علم و فناوری قرار می‌گیرند.

این حمایت‌ها شامل کمک در زمینه خدمات زیرساختی مانند تأمین مکان، کمک هزینه به کارگیری یک نیروی انسانی، کمک هزینه خرید رایانه، آموزش و مشاوره، کمک هزینه ثبت اختراع و طرح ایده پردازان و حمایت برای تجاری سازی و بازاریابی محصولات است.

انتهای پیام/ن

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران، ۸۴ کشور جهان حضور دارند.

برشور‌های معرفی ظرفیت‌های خراسان جنوبی با اولویت زنجیره‌های ارزش به دو زبان فارسی و انگلیسی چاپ شده و در نمایشگاه ارائه شده است.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴) از امروز هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ به میزبانی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور دو هزار و ۵۰۰ تا سه هزار تاجر خارجی و ۸۰۰ شرکت برتر صادراتی داخلی در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴
  • اقدام حیرت‌آور زاکانی در مقابل پارک قیطریه با یک بنر! | تصویر
  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها