Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@09:57:27 GMT

خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان اردبیل تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۴۱۷۴۲

خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان اردبیل تجلیل شد

«فرشاد قنبری» خبرنگار نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان اردبیل برای پوشش مناسب و به موقع اخبار هنرواره «انقلاب اسلامی، روایت ایرانی» از سوی حوزه هنری استان اردبیل تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «فرشاد قنبری» خبرنگار نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان اردبیل برای پوشش مناسب و به موقع اخبار هنرواره «انقلاب اسلامی، روایت ایرانی» از سوی حوزه هنری استان اردبیل تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این ویژه برنامه تجلیل با حضور خبرنگاران خبرگزاری ها، اصحاب رسانه و فعالان حوزه مطبوعات استان برگزار شد.

 

تجلیل از فعالان رسانه ای استان و اهدا جوایز با همراه رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل، رئیس و مدیر خانه مطبوعات، رئیس حوزه هنری استان و نماینده هنرمندان انجام شد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب کانون های مساجد کانون مساجد خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه های نماز جمعه شبستان خبرگزاری هنرواره انقلاب اسلامی روایت ایرانی تجلیل خبرگزاری شبستان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۱۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون عملیاتی پلیس راه کشور در همایش حمل و نقل استان با بیان اینکه ۱۴ درصد تصادفات جاده‌ای در کشور در حوزه حمل و نقل است، گفت: همه دستگاه‌ها باید همکاری‌های لازم را در راستای کاهش تصادفات در حوزه حمل و نقل داشته باشند.
سرهنگ قلی نیا با اشاره به اینکه سالانه حدود ۲۰ هزار نفر در تصادفات جاده‌ای کشور جان خود را از دست می‌دهند، افزود: باید با فرهنگ سازی و آموزش این رقم را در کشور کاهش داد.
در پایان این همایش از فعالان و دست اندرکاران حوزه حمل و نقل استان همدان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • کارگران رکن اصلی تولید در سال جهش تولید
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود