Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:24:42 GMT

برای آنالیز عراق به قطر رفتم

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۴۱۸۴۸

برای آنالیز عراق به قطر رفتم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حمید استیلی مدیر تیم امید با توجه به برگزاری بازی تدارکاتی تیم امید عراق برابر قطر به دوحه سفر کرد و شب گذشته در مجموعه اسپایر قطر تماشاگر پیروزی یک گله عراقی‌ها مقابل قطر بود.

استیلی در این خصوص گفت: با توجه به حساسیت مسابقات پیش روی و ضرورت بررسی آخرین وضعیت حریفان که البته از ماه‌های گذشته توسط تیم آنالیز ما آغاز شده برای تماشای این مسابقه به دوحه آمدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته شده بود که بازی پشت درهای بسته برگزار شود اما خوشبختانه به هر شکل ممکن توانستیم وارد مجموعه اسپایر شویم و بازی را تماشا کردیم که مسابقه بسیار خوبی بود.

مدیر تیم فوتبال امید در پایان اظهار داشت: ما هم ماه گذشته در اردوی قطر برابر تیم میزبان پیروز شدیم و عراقی‌ها هم در این بازی موفق شدند قطر را مغلوب کنند. البته خوشبختانه کادر ما شناخت خوبی از تیم عراق دارد چرا که قبلاً دو بازی تدارکاتی برابر آنها انجام داده‌ایم، با این وجود لازم بود که آخرین شرایط و تغییرات این تیم را از نزدیک بررسی کنیم. تیم آنالیز ما همچنان با دقت اطلاعات و برنامه‌های حریفان را در فرصت کوتاه باقیمانده مورد ارزیابی قرار می‌دهد تا با شناخت مناسب وارد مسابقات شویم.

کد خبر 4563306 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید استیلی تیم فوتبال امید ایران فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی پنجشنبه شب در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس روبروی برایتون به میدان رفت و موفق شد با چهار گل برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.


فیل فودن ستاره تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه حریف کند و کوین دی‌بروینه و خولیان آلوارز دو گل دیگر سیتی در دیدار برابر برایتون را به ثمر رساندند.


کسب سه امتیاز و پیروزی در این بازی از ارزش و اهمیت بسیاری برای شاگردان پپ گواردیولا برخوردار بود و حالا آنها توانستند با یک بازی کمتر از لیورپول بالاتر از این تیم در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرند و تنها یک امتیاز به آرسنال که یک بازی بیشتر از آنها انجام داده است فاصله دارند.

گواردیولا پس از بازی این بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


گل دی‌بروینه با ضربه سر: از این که دوباره بخواهد این کار را امتحان کند بسیار استقبال خواهم کرد.


رقابت در کورس قهرمانی لیگ برتر فقط با آرسنال: اینطور نیست. اتفاقی که برای لیورپول افتاد و در دو بازی متوالی شکست خورد ممکن است برای آرسنال هم رخ دهد و ممکن است این اتفاق برای ما هم بیفتد. چیزی که مهم است این است که ما هنوز در کورس حضور داریم. هنوز بازی‌های بسیاری تا پایان باقی مانده است.


تکرار قهرمانی: اتفاقی که در گذشته رخ داده است به این معنا نیست که ما می‌توانیم دوباره آن را در آینده تکرار کنیم. هنوز پنج بازی دیگر در لیگ برتر داریم و می‌دانیم که اختلاف بسیار کم است. باید در تمامی دیدارها پیروز شویم. هر بازی نزدیک‌تر می‌شویم.


درخشش فیل فودن: چیزی که او می‌خواهد این است که قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد. او به نسبت سنش قهرمانی در جام‌های زیادی را تجربه کرده است.

دیگر خبرها

  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • آنالیز یک تغییر: کلوپ دوم یا برندان راجرزی دیگر
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند