Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مديرعامل سازمان مديريت ميادين شهرداري تهران در جلسه شوراي معاونان و مديران اين سازمان با اشاره به افتتاح و راه اندازي 5 بازار جديد ميوه و تره بار تا پايان سال، از آمادگي ميادين و بازارهاي ميوه و تره بار در دهه آخر اسفند جهت ارائه خدمات ويژه به شهروندان خبر داد و گفت: سازمان مديريت ميادين با اجراي طرح استقبال از نوروز و ارائه تخفيفات مضاعف به مشتريان به استقبال سال نو مي‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي سازمان مديريت ميادين شهرداري تهران؛ سيد سعيد راد افزود: در سال 97 نسبت به احداث و بهره برداري از يک ميدان و 9 بازار جديد ميوه و تره بار، بازسازي و بهسازي کامل 14 بازار موجود و ساماندهي 5 محل استراحت کارگران شاغل در ميادين ميوه و تره بار اقدام شده است.
وي همچنين به بهسازي مسير و مناسب سازي سرويس‌هاي بهداشتي 74 ميدان و بازار در سال 97 براي جانبازان و معلولان اشاره کرد و گفت: علاوه بر اين، 468 پروژه کوچک و بزرگ عمراني در 23 ميدان و بازار ميوه و تره بار نيز اجرا شده است.
راد، ايمن سازي کامل 16 ميدان و بازار ميوه و تره بار از حيث تأسيسات الکتريکي و برقي را از ديگر اقدامات سال 97 سازمان مديريت ميادين اعلام کرد و افزود: با اجراي طرح HSE در ميادين و بازارها، موارد عدم انطباق وضعيت موجود با استانداردهاي مورد نظر، شناسايي و تاکنون نسبت به برطرف کردن بخش اعظم آنها اقدام شده است.
مديرعامل سازمان مديريت ميادين شهرداري تهران در پايان با تاکيد بر لزوم انجام کار سيستمي و توجه به ايده‌هاي نو براي ارائه خدمات بهتر و کسب درآمد بيشتر در جهت حفظ مصالح شهروندان و منافع مديريت شهري، خاطرنشان کرد: ميادين و بازارهاي ميوه و تره بار در آستانه سال نو، نونوآر مي‌شوند و ضمن آراستگي و پاکيزگي اين مراکز، سعي خواهد شد تا با ايجاد فضايي شاد و مفرح، شاهد حال و هواي عيد نوروز در ميادين و بازارها باشيم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ميدان و بازار ميوه و تره بار جانبازان و معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق‌بین معاون شهردار تهران به همراه مدیران عامل دو سازمان و شرکت وابسته، از پروژه‌های حوزه فنی و عمرانی غرب تهران بازدید کرد.

بر همین اساس، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به همراه مدیران عامل «سازمان مهندسی و عمران شهر تهران»، «سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران»، «مدیرعامل شرکت خاکریز آب»، «مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق» و «مدیرکل برنامه‌ریزی معاونت فنی و عمرانی»، از نزدیک آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی «احداث تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید آبشناسان _جنت‌آباد» و «اصلاح تقاطع بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران»، را مورد بررسی قرار داد.

حق‌بین با اشاره به حجم گسترده فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر، تمرکز بر انجام عملیات اجرایی با حداکثر ظرفیت را ضروری خواند و بر امکان استفاده شهروندان از مزایا و آثار بهره‌برداری از پروژه‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.

وی در حاشیه بازدیدهای مذکور، ضمن حضور در محیط تجهیز کارگاه پروژه‌های عمرانی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در شمال غرب پایتخت، آخرین وضعیت اجرایی سه پروژه را جویا شد.

معاون شهردار تهران با پرداختن به پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال گفت: این پروژه ۹۵ درصد پیشرفت عملیاتی داشته و در هفته‌های آتی به بهره برداری می‌رسد.

بر اساس این گزارش، پروژه‌های مذکور شامل تکمیل دسترسی‌های تقاطع بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، بزرگراه حکیم- بلوار تعاون و بزرگراه شهید آبشناسان _ جنت‌آباد بوده و گلوگاه‌های اجرایی هر ۳ پروژه، از جمله معارضین تاسیساتی، به تفکیک بررسی و تصمیم‌های لازم اتخاذ شد.

گفتنی است، در جریان بازدید از پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال، صالحی شهردار منطقه ۲ تهران نیز در محل پروژه حضور پیدا کرد و درباره احداث فضای سبز پروژه به منظور بهره‌برداری قریب‌الوقوع از آن، بحث و تبادل‌نظر شد.

کد خبر 6097935

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت