Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - پیکر مطهر شهید حاج عبدالغنی هرمزایی آزاده جانباز 70 درصد سیستان و بلوچستان که پس از سالها درد و رنج جراحت های دوران دفاع مقدس دیروز به شهادت رسید امروز/ شنبه/ در زاهدان تشییع و در گلزار شهدا بهشت مصطفی این شهر خاکسپاری شد.

به گزارش ایرنا پیکر این شهید عروج یافته از میدان امام حسین(ع) زاهدان به سمت گلزار شهدا بهشت مصطفی(ص) با حضور شماری از مدیران دستگاههای اجرایی و نهادهای انقلابی، خانواده محترم شهدا و اقشار مختلف مردم شهید پرور این شهر تشییع و در قطعه شهدا به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: آزاده جانباز سرافراز حاج عبدالغنی هرمزایی در سال 1359 در منطقه عملیاتی آبادان مجروح و به اسارت در آمد و در سال 1369 به همراه سایر آزادگان به کشور باز گشت.
عباس پالاش افزود: این جانباز 70 درصد پس از سال ها تحمل رنج و سختی روز جمعه به جمع یاران شهیدش پیوست.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان مفتخر به اهدای افزون بر 2 هزار شهید و بیش از چهارهزار و 500 جانبار و آزاده است.
این استان مفتخر است که جوان ترین شهید هشت سال دفاع مقدس کشور به نام شهید «سبیل اخلاقی» با 11.5 سال سن از برادران اهل سنت را تقدیم نظام و میهن کرده است.
9914 **6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دفاعي دفاع مقدس شهيد آزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک فقره پولشویی به ارزش ۸۱۶ میلیارد ریال و دستگیری دو نفر متهم در شهرستان زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: پس از اطلاع از وقوع یک مورد پولشویی در زاهدان، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی در شهرستان زاهدان برای خرید و فروش موارد مخدر نسبت به افتتاح حساب برای فرزند و همسر خود اقدام و با حساب آنها کارهای مالی مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه و پس از بررسی به عمل آورده از حساب این افراد، دریافتند 816 میلیارد ریال پولشویی داشته‌اند و در این راستا دو نفر متهم دستگیر شدند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز