Web Analytics Made Easy - Statcounter

خداداد عزیزی از جمله کسانی است که همواره درباره نیروی عجیب و جادویی در لیگ برتر صحبت کرده است. او اعتقاد دارد بعضی از مربیان از جادو جنبل کمک می‌گیرند تا نتیجه بگیرند.

بازیکنان یکی از تیم‌های لیگ برتر اخیراً در محفلی دوستانه فاش کرده‌اند شک ندارند تیم رقیب‌شان از جادوگر استفاده می‌کرد؛ چرا که هر چه می‌زدند توپ‌هایشان گل نمی‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بحث از رختکن آن تیم شروع شد و در اتوبوس هر کدام از بازیکنان می‌گفتند مگر می‌شود چنین موقعیت‌هایی تبدیل به گل نشود؟ آنها تصور می‌کردند نیرویی عجیب باعث شد توپ‌هایشان تبدیل به گل نشود.

خداداد عزیزی، چهره محبوب فوتبال ایران از جمله کسانی است که همواره درباره این نیروی عجیب صحبت کرده است. او اعتقاد دارد بعضی از مربیان از جادو جنبل کمک می‌گیرند تا در لیگ برتر نتیجه بگیرند. وقتی در این باره از او سوال می‌کنیم، می‌گوید: «این همه گفته‌ایم به کجا رسیده است؟ من چندین سال در این باره صحبت کرده‌ام. متأسفانه این چیزها هست، مخصوصاً در لیگ یک ایران. خیلی اتفاقات عجیب و غریبی در آنجا می‌افتد. متأسفانه حق خیلی از فوتبالیست‌ها آنجا ضایع می‌شود.»

او در پاسخ به این سوال که آیا شما تصور می‌کنید واقعاً این چیزها در نتیجه‌گیری مؤثر است، می‌گوید: «حتما این آدم‌ها اعتقاد دارند که دنبالش می‌روند. من هم اگر اعتقاد داشتم دو تا جادوگر از هند می‌آوردم. یک مرتاضی چیزی به تیمم اضافه می‌کردم که نتیجه بگیرم. البته آنها دنبال جادوگر هندی نمی‌روند و از کالای تولید داخل استفاده می‌کنند!»

خداداد ادامه می‌دهد: «حتما این افراد از جادو جنبل نتیجه گرفته‌اند که سراغ این آدم‌ها می‌روند.»

ولی راه اثبات حضور جادوگران در لیگ برتر چیست؟ عزیزی جواب می‌دهد: «به نظر من بهترین راه اثباتش مدیران باشگاه‌ها هستند. آنها با این مربیان کار می‌کنند. می‌توانند ثابت کنند. مثلاً وقتی مربیان یا یک آدم ناشناس اسم مادر بازیکن را می‌پرسد، شک نکنید آنجا جادو جنبل است. آخر من نمی‌فهمم اسم مادر بازیکن چه ربطی به فوتبال دارد؟ این فقط کار جادوگرهاست. البته ما می‌گوئیم جادوگر این مربیان می‌گویند آدم‌هایی با انرژی خارق‌العاده.»

آیا صحبت‌های خداداد درباره جادوگران باعث شده تا یک جادوگر به او زنگ بزند و مثلاً تهدید به طلسمش کند؟ «نه بابا. من را طلسم کنند؟ من خودم طلسم می‌کنم! (خنده) ولی جدا از شوخی تا به حال این اتفاق برایم رخ نداده است.»/ خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند

«محمد سرگزی» رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: ما این روزها شاهد بیداری جهانی علیه رژیم غاصب صهیونیستی هستیم و همین مساله قطعاً نابودی این رژیم را تسریع می‌کند.

وی بیان کرد: دولت آمریکا همیشه با تسلط بر امپراطوری رسانه‌ای دنیا تلاش کرده است تا خودش را چهره مدافع حقوق بشر نشان دهد و همواره سعی کرده است که افکار عمومی دنیا را به این سمت ببرد که دولت آمریکا حامی حقوق بشر است، اما در عمل هیچ گاه اینگونه نبوده است.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت آمریکا در طول سالیان سال اقداماتی در کشورهای مختلف اعم از آفریقا، آمریکای لاتین و منطقه خاورمیانه انجام داده است که به وضوح چهره واقعی مقامات آمریکایی برای مردم دنیا به نمایش درآمده است و همه به خوبی می‌دانند که آمریکا فقط شعار آزادی بیان و حقوق بشر سر می‌دهد و اقدامات مقامات این کشور هیچ سنخیتی با این مفاهیم ندارد. آنان در عمل حقوق بشر و آزادی انسان‌ها را زیر پا می‌گذارند و اعتقاد عملی به مفاهیمی چون آزادی بیان و حقوق بشر ندارند.

رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس با اشاره به اقدامات وحشیانه آمریکا و نسل‌کشی این کشور طی سال‌های اخیر در بسیاری از نقاط جهان، گفت: مقامات آمریکا همواره سعی داشتند در سایر کشورها وحشی‌گری و جنایت کنند، اما در کشور خودشان به دنبال آن بودند که حتی به ظاهر این اقدامات را انجام ندهند. با وجود این، این روزها آنان وحشی‌گری علیه مردم خودشان را هم به شدیدترین شکل ممکن انجام می‌دهند، در حالی که اعتراض مردم آمریکا علیه اسرائیل کاملاً به حق است و هیچ وجدان بیداری نمی‌تواند این همه ظلم به مردم فلسطین را ببیند و سکوت کند.

سرگزی تاکید کرد: این روزها می‌بینیم دولتی که مدعی آزادی بیان است و خودش را مدعی آزادی بیان، عقیده و اندیشه در دنیا اعلام می‌کند، با ابراز عقیده مردم خودش این چنین برآشفته می‌شود و اقدامات قهری و خشونت‌آمیز نسبت به دانشجویان انجام می‌دهد و آنان را سرکوب می‌کند که قطعاً این کارها پذیرفتنی نیست.

کد خبر 6097293 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • اوزونیدیس: فوتبال «بکش زیرش» را بازی نمی‌کنم/ داریم یک تیم می‌سازیم
  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • حدیث روز | نتیجه نافرمانی پدر و مادر
  • نتیجه‌ای‌که قابل پیش‌بینی بود
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • استوری مشترک بازیکنان سپاهان؛ اصفهانِ مظلوم! + عکس
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند