Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:01:36 GMT

سانحه رانندگی در قزوین یک کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۴۳۴۹۱

سانحه رانندگی در قزوین یک کشته برجای گذاشت

قزوین – ایرنا - رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه گریدر با سواری آردی یک تن کشته و 2 نفر مصدوم شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ نصراله بیگلری روز شنبه با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد تصادف فوتی در اتوبان تاکستان -زنجان، نرسیده به قره باغ، عوامل انتظامی کلانتری 11 تاکستان و پلیس راه برای بررسی موضوع به محل مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار داشت: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد یک دستگاه گریدر با یک دستگاه سواری آردی تصادف کرده است.
وی اضافه کرد: در اثر این حادثه متاسفانه سرنشین سواری به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرده بود و راننده و یک سرنشین دیگر سواری به شدت مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شده اند.
بیگلری خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه را بی توجهی به جلو از جانب راننده خودروی سواری نسبت به خودروی سنگین به میزان 50 درصد و استفاده نکردن از علایم هشدار دهنده و عبور در سطح راه توسط خودرو گریدر به میزان 50 درصد اعلام کردند.
6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس تصادف قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۳۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین گفت: واژگونی اتوبوس در آزادراه قزوین زنجان یک فوتی و ۲۳ مصدوم برجای گذاشت.

حسن اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، اظهار کرد: ساعت ۳:۰۰ امروز_ دوشنبه دهم اردیبهشت_ تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین گرفته شد که خبر از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان قزوین به زنجان، محدوده پل دولت آباد داشت.

وی افزود: بلافاصله آمبولانس پایگاه‌های اقبالیه، کهک، تاکستان، اتوبوس آمبولانس و سه آمبولانس هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین خاطرنشان کرد: پس از رسیدن به محل حادثه دسته‌بندی (تریاژ) مصدومان توسط کارشناسان اورژانس آغاز شد و مصدومان حادثه توسط کارشناسان مرکز اورژانس پیش بیمارستانی مورد ارزیابی و معاینه قرار گرفتند، این حادثه ۲۳ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت.

اسماعیلی ادامه داد: ۱۴ نفر از مصدومان واژگونی اتوبوس با اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های اورژانس پیش بیمارستانی و شش مصدوم با آمبولانس هلال‌احمر با هماهنگی‌های مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی به بیمارستان‌های شهید رجایی، رازی، شفا و تأمین تاکستان منتقل شدند.

وی گفت: دو مصدوم حادثه نیز با اقدامات درمانی در محل درمان شدند و رضایت انتقال به مرکز درمانی نداشتند، یک نفر فوتی واژگونی اتوبوس که یک مرد ۴۰ ساله است توسط عوامل اورژانس تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد.

کد خبر 749015

دیگر خبرها

  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان