Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد محمدی زاده روز شنبه در حاشیه آئین روز درختکاری در شهرک صنعتی اشتهارد در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه یکی از معضللات در سنوات گذشته در شهرک های صنعتی کشور فاضلاب غیر استاندارد بوده، اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته با محیط زیست استان البرز و مسئولان مربوطه تصفیه خانه شهرک صنعتی اشتهارد اصلاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: تجهیزات این تصفیه خانه توسط شرکت دانش بنیان داخلی طراحی و معضلات زیست محیطی با راه اندازی آن به حداقل می رسد.
محمدی زاده گفت: با راه اندازی تصفیه خانه شهرک صنعتی اشتهارد فاضلاب کنترل و برای استفاده از آب های سطحی، لاگن هایی در داخل شهرک تعبیه که با ذخیره سازی آب در فصل تابستان از این آب برای آبیاری فضای سبز استفاده می شود.
وی ادامه داد: همچنین تصفیه خانه شهرک صنعتی کوثر با یک هزار و 500 متر مکعب آماده بهره برداری است که به طور همزمان با تصفیه خانه شهرک صنعتی اشتهارد با حضور مسئولان کشوری در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.
معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تصفیه خانه شهرک صنعتی اشتهارد مطابق با تصفیه خانه های معتبر دنیا راه اندازی می شود خاطر نشان کرد: خط انتقال پساب کرج به سمت اشتهارد نیز در حال انجام است که شهرک های صنعتی امید البرز، ناحیه صنعتی کوثر و اشتهارد نیز از این پساب سهم داشته و از آن استفاده می کنند.
7414/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان البرز استاندارد زیست محیطی صنایع کوچک فضای سبز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۳۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست

مهدی زارع خورمیزی رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان تفت گفت: کارشناسان به صورت منظم کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطار‌های لازم به متولیان معادن ارائه می‌دهند. 

وی افزود: فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود. 

زارع خورمیزی با بیان اینکه فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست است، ادامه داد: متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • فاجعه زیست محیطی؛ خلیج فارس شورتر شد
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • همه پروژه های عمرانی شورای ششم کرج پیوست زیست محیطی دارند
  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • حال خوش تالاب های کانی برازان و قوپی باباعلی مهاباد