Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@18:22:40 GMT

81 مدرسه قزوین برای اسکان مسافران نوروزی آماده می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۴۳۷۸۸

81 مدرسه قزوین برای اسکان مسافران نوروزی آماده می شود

به گزارش ایرنا نجم الدین فلاح شکراوی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: همچنین در طرح اسکان مسافران نوروزی 17پایگاه اسکان شامل پنج پایگاه در قزوین و 12 پایگاه در نواحی و مناطق مختلف استان پیش بینی شده است.
وی اضافه کرد:این کلاس ها در سه درجه ویژه ، الف و ب طبقه بندی شده اند که در گروه ویژه 104 کلاس درس با امکاناتی چون تخت، فرش، یخچال، تلویزیون، گرمایش و سرمایش و حمام و آشپزخانه آماده سازی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شکراوی ادامه داد: در گروه الف 442 کلاس درس با همه امکانات کلاس های ویژه به جز تخت خواب و در گروه ب نیز 246 کلاس با تجهیزاتی مانند فرش، رخت خواب، سیستم گرمایشی و سرمایشی و یک سری امکانات مشترک دیگر آماده خواهند شد.
معاون آموزش و پرورش قزوین، تعرفه اسکان در این کلاس ها را برای خانواده های فرهنگیان و اقوام درجه یک آنان در کلاس های ویژه 336 هزار ریال، گروه الف 294 هزار ریال، گروه ب 216 هزار ریال عنوان کرد.
وی گفت: همچنین برای خانواده های سایر کارکنان دولت نیز این تعرفه ها برای کلاس های ویژه 755 هزار ریال، گروه الف 575 هزار ریال و گروه ب 485 هزار ریال اعلام شده است.
به گفته این مسئول مشاغل آزاد نیز می توانند از کلاس های گروه الف با 905 هزار ریال و گروه ب با 705 هزار ریال برای اسکان بهره مند شوند.
وی اظهار داشت : برای خانوارهای مازاد بر پنج نفر نیز به ازای هر نفر 45 هزار ریال در گروه های ویژه، 40 هزار ریال گروه الف و 30 هزار ریال در گروه ب دریافت می شود.
شکراوی از آغاز اسکان مسافران از آخرین روز تعطیلی مدارس خبر داد و گفت: از عوامل اجرایی ستادهای اسکان که 190 نفر هستند خواسته شده تا تکریم ارباب رجوع را در سرلوحه کار خود قرار دهند و همچنین به منظور رفاه مسافران نوروزی آموزش نیروهای خدماتی، توجهیه عوامل، بازدید از مراکز اسکان و بررسی امکانات آنها، نصب بنر و راهنما در معابر در دستور کار قرار گرفته است.
شکراوی همچنین با تاکید بر هماهنگی دو سویه بین درمانگاه فرهنگیان و مراکز اسکان گفت: همچنین پیشنهاد شده به منظور حمایت از رشد گردشگری در استان مسافرانی که بیش از چهار شب قصد اقامت در قزوین داشته باشند شب پنجم را به طور رایگان اسکان یابند.
در نوروز سال 97 هشت هزار و 803 خانوار با 31 هزار و 689 نفر در مدارس قزوین اسکان یافتند و خانه های معلم چهار هزار و 229 نفر را اسکان دادند.
7388/6012
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اسکان مسافران نوروزی خواب گردشگری گرمایش و سرمایش مدرسه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۳۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر «علی مطهری» مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی، در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت:فعالیت‌های دولت مردمی سیزدهم در موضوع مدرسه سازی جای قدردانی ویژه دارد.

وی افزود:استان آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های نیازمند به توجه در موضوع فضای آموزشی است که خوشبختانه با آغاز دولت مردمی سیزدهم و عنایت و توجه ویژه سازمان نوسازی کشور و همچنین استاندار آذربایجان غربی در ۲ سال اخیر یک هزار و ۳۴ کلاس درس به مجموع کلاس‌های درس و فضا‌های آموزشی استان اضافه شده و بیش از یک هزارو ۸۰۰ کلاس درس نیز در حال ساخت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی گفت:نیاز استان آذربایجان‌غربی در موضوع کلاس‌های درس و رسیدن به متوسط کشوری، تعداد ۵ هزار کلاس درس است که امیدواریم با شروع نهضت مدرسه سازی در استان و توجه مسئولین استانی و کشوری، در آینده‌ای نزدیک به این مهم دست یابیم.

وی ادامه داد:مهندس رحمانی از نیرو‌های متعهد و کاربلد استان آذربایجان‌غربی بودند و در زمان حضورشان در سازمان نوسازی مدارس استان، منشأ فعالیت‌ها و برکات مهمی شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی افزود:امیدواریم مهندس صدقی نیز با روحیه جهادی وارد میدان شده و در مسیر توسعه فضا‌های آموزش و پرورش استان گام بردارد.

مطهری گفت:موضوع تحول در آموزش و پرورش نیازمند ۳ عنصر محتوا، فضای آموزشی و تجهیزات و نیروی انسانی است و برای رسیدن به نقطه آرمانی در این موضوع باید به همه این موارد و عناصر توجه کافی و وافی صورت پذیرد.

در پایان این مراسم، با حضور مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی و جمعی از مسئولان و مدیران مرتبط، «پیام صدقی» به عنوان مدیرکل جدید نوسازی، توسعه و تجهیز مداس آذربایجان‌غربی معرفی و از خدمات «قهرمان رحمانی» مدیرکل قبلی این مجموعه تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • اولین زیردریایی نظامی ساخت چین تحویل پاکستان شد
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس