Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس سازمان تربیت بدنی ارتش با حضور در فدراسیون با رییس و دبیر فدراسیون دیدار و از اقدامات این فدراسیون تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، امیر جمشید فولادی رییس سازمان تربیت بدنی ارتش با حضور در فدراسیون بوکس با حسین ثوری و علیرضا کلانتری، رییس و دبیر فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این نشست رییس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ضمن ابراز رضایت از همکاری با فدراسیون بوکس بر توسعه و گسترش تعاملات میان فدراسیون و هیئت بوکس ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید نمود.

امیر فولادی همچنین از مسوولان فدراسیون به واسطه پیگیری‌های بسیار جهت راه‌اندازی هیئت بوکس و همکاری با تربیت بدنی نیرو‌های مسلح تقدیر و تشکر کرد. وی همچنین هر گونه اختلاف با فدراسیون را رد و بر همکاری دوجانبه تاکید نمود. امیر فولادی در ادامه اعلام کرد که هیات بوکس ارتش هیچ گونه فعالیتی در شهرستان‌ها اعم از تعیین رییس هیئت و یا برگزاری کلاس‌ها بدون هماهنگی با فدراسیون نخواهد داشت و هر حکمی بدون امضای ایشان فاقد ارزش قانونی خواهد بود. رییس سازمان تربیت بدنی ارتش در ادامه افزود که هیچ حکمی نیز توسط ایشان بدون هماهنگی با رییس فرداسیون امضا نخواهد شد.

در ادامه این دیدار حسین ثوری رییس فدراسیون نیز از اقدامات و تلاش‌های امیر فولادی جهت راه اندازی مجدد بوکس در ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کرد و بر حضور مثبت و مفید نیرو‌های مسلح در بوکس کشور تاکید نمود. همچنین پس از صحبت‌های رییس فدراسیون، امیر فولادی لوح تقدیری را به حسین ثوری جهت تقدیر از خدمات وی برای بوکس ارتش اهداکرد.

پس از اتمام این جلسه امیر جمشید فولادی و سرهنگ عزیزی جانشین وی به همراه مسوولان فدراسیون بوکس در اردوی تیم ملی نوجوانان کشور حضور یافتند و رییس سازمان تربیت بدنی ارتش دقایقی برای بوکسور‌های ملی پوش نوجوان کشورمان صحبت نمود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بوکس ورزش ایران حسین ثوری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از سایت شهید علایی گناباد، سامانه‌های پدافندی این سایت را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

امیر سرتیپ علیرضا الهامی در جمع فرماندهان و کارکنان این سایت پدافندی گفت: امروز پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد و متناسب با تهدیدات دشمنان، توان رزم خود را افزایش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: این پیام را به مردم شریف کشور عزیزمان می‌دهیم که فرزندان جان بر کفشان در نیروی پدافند هوایی ارتش با تمام توان از مرز‌های هوایی کشور حراست و پاسداری می‌کنند.

جانشین نیروی پدافند هوایی افزود: با توجه به تلاش شبانه روزی نیرو‌های مسلح به ویژه پدافند هوایی سرافراز امنیت خوبی در تمامی مرز‌های هوایی کشور برقرار است.

امیر سرتیپ الهامی در پایان از اقدامات قابل توجه و جهادیِ این سایت پدافندی در حوزه طرح‌های عمرانی، رفاهی و خدماتی قدردانی کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد