Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،همزمان با ۱۸ اسفند، روز حفاظت و قانون و هفته منابع طبیعی، ۲۰ تیم موتوری از اداره کل منابع طبیعی، محیط زیست، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری در رژه‌ای هماهنگ شرکت کردند.

سجادی  مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در حاشیه این مراسم گفت: هدف از برگزاری این رژه حمایت از مردم و عرصه‌های طبیعی به صورت پایش نقطه به نقطه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اکوسیستم قم بخشی از بار توسعه‌ی تکنولوژی کشور را به دوش می‌کشد گفت: برای جبران خسارت‌های وارده به منابع طبیعی نیاز به همکاری و تمهید دستگاه‌های مختلف است که این رژه گام نخست در ایجاد این همکاری هاست.

سجادی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی بزرگترین مشکلات زیست محیطی استان است گفت: استفاده از عرصه‌های منابع طبیعی و زیرسازی پروژه‌ها تخریب و تصرف منابع طبیعی را در پی دارد که این امر بدون جبران خواهد بود.

انتهای پیام/ح

رژه واحد‌های موتوری ادارات متولی حفاظت از عرصه‌های طبیعی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند

مهدی زارع خورمیزی در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: کارشناسان این اداره به صورت مستمر کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطارهای لازم به متولیان معادن ارائه می کنند.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود، عنوان کرد: فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی ترین تهدیدات محیط زیست است، از این رو متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

کد خبر 6092179

دیگر خبرها

  • شکست مرز‌ها در مناطق چهارگانه محیط‌زیست
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • فاجعه زیست محیطی؛ خلیج فارس شورتر شد
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • همه پروژه های عمرانی شورای ششم کرج پیوست زیست محیطی دارند
  • مسکن مهر چاله‌ های بزرگ دارد
  • رفع چاله‌های بزرگ مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها