Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون بوکس، امیر جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش با حضور در فدراسیون بوکس با حسین ثوری و علیرضا کلانتری، رئیس و دبیر فدراسیون دیدار و گفت و گو کرد. در جریان این نشست رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ضمن ابراز رضایت از همکاری با فدراسیون بوکس بر توسعه و گسترش تعاملات میان فدراسیون و هیئت بوکس ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر فولادی همچنین از مسئولان فدراسیون به واسطه پیگیری‌های بسیار جهت راه اندازی هیات بوکس و همکاری با تربیت بدنی نیرو‌های مسلح تقدیر و تشکر کرد. وی همچنین هر گونه اختلاف با فدراسیون را رد و بر همکاری ۲ جانبه تاکید نمود.

امیر فولادی در ادامه اعلام کرد که هیات بوکس ارتش هیچ گونه فعالیتی در شهرستان‌ها اعم از تعیین رییس هیئت و یا برگزاری کلاس‌ها بدون هماهنگی با فدراسیون نخواهد داشت و هر حکمی بدون امضای ایشان فاقد ارزش قانونی خواهد بود. رییس سازمان تربیت بدنی ارتش در ادامه افزود: هیچ حکمی نیز توسط وی بدون هماهنگی با رییس فدراسیون امضا نخواهد شد.

در ادامه این دیدار حسین ثوری رئیس فدراسیون نیز از اقدامات و تلاش‌های امیر فولادی جهت راه اندازی مجدد بوکس در ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کرد و بر حضور مثبت و مفید نیرو‌های مسلح در بوکس کشور تاکید نمود. همچنین پس از صحبت‌های رئیس فدراسیون، امیر فولادی لوح تقدیری را به حسین ثوری جهت تقدیر از خدمات وی برای بوکس ارتش اهداکرد.

پس از اتمام این جلسه امیر جمشید فولادی و عزیزی جانشین وی به همراه مسئولان فدراسیون بوکس در اردوی تیم ملی نوجوانان کشور حضور یافتند و رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش دقایقی برای بوکسور‌های ملی پوش نوجوان کشورمان صحبت نمود.

بیشتر بخوانید:

روزبهانی: شکست انگیزه ام را بیشتر می‌کند

قهرمانی ملی پوشان بوکس در تورنومنت مکران

احدی: تیم ملی بوکس امید کشورمان در جام مکران درخشید

انتهای پیام/

دیدار رئیس سازمان تربیت بدنی با حسین ثوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بوکس اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۴۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است

امیر سرتیپ دوم سامانی گفت: کارنامه ارتش در طرح های مردمیاری درخشان است و یقینا مجموعه ارتش علاوه بر صیانت از مرزهای کشورمان، در بحران های طبیعی در کنار مردم ایستاده و تمامی بسترها را برای آسودگی خاطر همطنانمان بکار می گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش امیر سرتیپ دوم سامانی فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی در جمع فرماندهان این یگان پدافندی یا بیان اینکه همدلی، هم افزایی و همکاری آحاد نیروهای مسلح مثال زدنی است خاطرنشان کرد: انسجام و هم افزایی نیروهای مسلح موجب ارتقا امنیت پایدار می شود که قطعا وجود امنیت پایدار هم جز با تلاش شبانه روزی بدست نمی آید.

امیر سرتیپ دوم سامانی گفت: کارنامه ارتش در طرح های مردمیاری درخشان است و یقینا مجموعه ارتش علاوه بر صیانت از مرزهای کشورمان در بحران های طبیعی در کنار مردم ایستاده و تمامی بسترها را برای آسودگی خاطر هموطنان مان بکار می گیرد.

وی یکپارچگی نیروهای مسلح را موجب یاس و ناامیدی دشمن و تضمین کننده صلح و ثبات در منطقه دانست.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی خدمات رایگان پزشکی به مناطق کم برخوردار، کمک تجهیزاتی و امدادی در مواقع سیل و زلزله، اعزام گروه های جهادی، اهداء بسته های معیشتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد را بخشی از فعالیت های ارزنده این یگان پدافندی دانست و افزود: ارتش فدایی ملت است و آسودگی خاطر هموطنان ایران اسلامی در اولویت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد