Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا_ تاتنهام براي نهمين بار در فصل جاري شکست خورد.

به گزاري آريا، در ادامه رقابت هاي هفته سي‌ام ليگ برتر انگليس 5 بازي به شکل همزمان از ساعت 18:30 (به وقت تهران) برگزار شد که در آن ها تاتنهام شکست خورد و نيوکاسل با بازگشتي شگفت انگيز در برابر اورتون به پيروزي رسيد.

در ورزشگاه سنت مري ساوتهمپتون ميزبان تاتنهام بود و در پايان موفق به کسب پيروزي ارزشمند 2-1 شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپرز در اين مسابقه با گل دقيقه 26 هري کين از حريف پيشي گرفت، گلي که دويستمين گل دوران حرفه اي آقاي گل جام جهاني 2018 محسوب مي‌شد. اما ساوتهمپتون در نيمه دوم ورق را برگرداند و با گل هاي يان والري و جيمز وارد پراوس در دقايق 76 و 81 جبران کرد تا روند ضعيف شاگردان پوچتينو در ليگ برتر ادامه يابد. با احتساب اين شکست، تاتنهام در 4 بازي اخير خود در ليگ برتر تنها يک امتياز کسب کرده است. 

با اين شکست تاتنهام در همان امتياز 61 و رده سوم باقي ماند. پيروزي منچستريونايتد در بازي فردا برابر آرسنال شياطين سرخ را با اسپرز هم امتياز خواهد کرد تا تاتنهامي که تا چند هفته قبل مدعي قهرماني بود، اکنون نگران از دست دادن جايگاه سهميه ليگ قهرمانان باشد. ساوتهمپتون نيز با اين 3 امتياز شمار امتيازهاي خود را به عدد 30 رساند و در رده هفدهم قرار گرفت.

در بازي جذاب امروز در ورزشگاه سنت جيمز پارک نيوکاسل ميزبان اورتون بود. اورتون با گل هاي کالورت لوين و ريچارليسون در دقايق 18 و 32 از ميزبان پيش افتاد و نيمه اول را با برتري دو گله به رختکن رفت. ضمن آن که نيوکاسل در دقيقه 31 يک ضربه پنالتي را هم از دست داد. اما کلاغ ها در نيمه دوم به بازي بازگشتند و با گل هاي روندون (65) و آيوزه پرز (81 و 84) از شکست 2-0، پيروزي 3-2 ساختند. شاگردان رافائل بنيتس با اين برد 34 امتيازي شدند و به رده سيزدهم رسيدند و اورتون نيز با 37 امتياز در رده يازدهم قرار گرفت.

در ادامه رقابت هاي هفته بيست و پنجم بوندسليگا آلمان عصر امروز و از ساعت 18 (به وقت تهران) 4 بازي به صورت همرمان برگزار شد و بايرن با پيروزي پرگل برابر وولفسبورگ به صدر جدول رسيد.

در ورزشگاه آليانز آرنا بايرن مونيخ در حضور 75 هزار تماشاگر ميزبان وولسفبورگ بود و در پايان با نتيجه 6-0 به پيروزي رسيد. گل هاي شاگردان کواچ در اين مسابقه را لواندوفسکي (37 و 85)، نبري (34)، خامس رودريگز (52)، مولر (76) و کيميش (82)، به ثمر رساندند. گل اول لوا در اين مسابقه تعداد گل هاي او در بوندسليگا را به عدد 196 رساند تا مهاجم لهستاني ها با عبور از کلوديو پيزارو بهترين گلزن خارجي تاريخ بوندسليگا لقب گيرد.

در حضور 81365 تماشاگر ورزشگاه سيگنال ايدونا پارک نيز دورتموند ميزبان اشتوتگارت بود و در پايان 3-1 پيروز شد. دورتموند در دقيقه 62 با ضربه پنالتي مارکو رويس از حريف پيش افتاد اما اشتوتگارت تنها 9 دقيقه بعد با گل مارک اوليور کمپف بازي را به تساوي کشاند. آلکاسر در دقيقه 84 و پوليسيچ در دقيقه 93 گلزني کردند تا شاگردان لوسين فاوره بعد از 2 شکست متوالي بالاخره پيروز شوند.

با اين نتايج در پايان هفته بيست و پنجم امتيازات هر دو تيم بايرن مونيخ و دورتموند در عدد 57 مساوي شد اما بايرن با توجه به پيروزي درخشان خود برابر وولفسبورگ با تفاضل گل بهتر (35 در مقابل 33) در صدر جدول قرار گرفت. 

در ساير مسابقات همزمان فرايبورگ 2-1 هرتابرلين را شکست داد و لايپزيش در خانه با تساوي بدون گل برابر آگسبورگ متوقف شد. در آخرين بازي امروز از ساعت 21 ماينتز ميزبان گلادباخ خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۶۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم

سرمربی پاری سن ژرمن می‌گوید خوشحال است بازیکنان جوان اما باتجربه‌ای چون گونسالو راموس را در اختیار دارد.

طرفداری | شاگردان لوئیز انریکه پیش از جدال حساس مقابل دورتموند از یک شکست خانگی در لحظات پایانی بازی فرار کردند.

دو تیم پاری سن ژرمن و لوآور در چارچوب هفته سی و یکم لیگ 1 فرانسه به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی پرگل 3-3 رضایت دادند. لوئیز انریکه پس از این تساوی در نشست خبری پس از مسابقه پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

پاری سن ژرمن 3-3 لوآور؛ کامبک نیمه‌تمام و قهرمانی که چند روز به تاخیر افتاد قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ

فکر می‌کنم می‌توانیم بگوییم امشب قهرمانیم. خوشحالیم. من معتقدم که وقتی مربی بتواند قدرت، میل به جنگیدن و تسلیم نشدن را به بازیکنانش منتقل کند، خیلی مهم است.

بازی مقابل لوآور

ما چند اشتباه داشتیم اما موقعیت‌های زیادی هم در بازی به وجود آوردیم، خیلی تلاش کردیم. بازی را خوب تمام کردیم. می‌توانیم بگوییم که تقریباً قهرمانیم، حتی اگر از نظر ریاضی هنوز قطعی نشده باشد. در این نوع بازی‌ها احساسات زیادی وجود دارد، اتفاقات زیادی می‌افتد، ما سه گل از تیمی که بسیار کارآمد بود دریافت کردیم. ما تحت فشار قرار گرفتیم.

هواداران این عملکرد ما را تحسین می‌کنند. با همین تساوی هم می‌شود گفت که قهرمانیم. از قبل احساس قهرمانی دارم. حالا نوبت لیگ قهرمانان است.

گونسالو راموس

نظر شما در مورد پیشرفت گونسالو راموس چیست؟ آیا عملکردهای اخیر او می تواند باعث شود که در تابستان آینده برای پست او بازیکن جدیدی جذب نکنید؟

در مورد پنجره نقل و انتقالات، باید با لوئیس کامپوس صحبت کنیم. الان وقت صحبت در مورد آن نیست، حتی اگر هیچ وقت واقعاً وقت آن نیست و می‌توانیم بعداً در مورد چیزهایی که اتفاق نمی‌افتد صحبت کنیم. من خیلی خوشحالم که بازیکن جوانی مانند گونسالو را با این همه تجربه و کیفیت فوتبالی در تیم دارم. او در طول فصل با توجه به دوره های مختلف، با زمان بازی کم و بیش، بازیکن مهمی بود. او فراز و نشیب‌های خودش را در طول فصل داشت، اما همیشه عملکردی را ارائه می‌داد که با زمان بازی‌اش مطابقت داشت. او به خوبی به نیازهای تیم پاسخ داده است.

بازی مقابل دورتموند

ما برای پیروزی (مقابل دورتموند) در هر دو بازی کاملا آماده‌ایم. پاری سن ژرمن تیمی است که شکست دادن آن کاملا دشوار و سخت است. در فینال خواهیم بود، هدف ما این است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان