Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیگیری خبرگزاری دانشجو برای دریافت پاسخی از مسئولان دانشگاهی خوارزمی درباره امنیت خوابگاه‌های دانشجویی با پاسکاری مسئولان این دانشگاه مواجه شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته گذشته گزارشی با عنوان «وقتی دیوار‌های درختی حائل خوابگاه‌های دخترانه و پسرانه دانشگاه خوارزمی می‌شود» منتشر شد و در انتهای گزارش یادآور شدیم که از مسئولان دانشگاهی پیگیر این موضوع هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حساسیت این سوژه به این جهت است که با امنیت دانشجویان خوابگاهی سروکار دارد و باتوجه به حوادث و حواشی که به دلیل ضعف امنیتی در این خوابگاه‌ها رخ داده، ضروری است مسئولان دانشگاه فکری اساسی برای حل این معضلات کنند.
پیش از انتشار گزارش برای دریافت پاسخ مسئولان دانشگاهی و اقدامات دانشگاه پس از حادثه حمله دانشجوی پسر به خوابگاه دخترانه این دانشگاه برای افزایش سطح امنیت خوابگاه، با مدیر روابط عمومی دانشگاه، سرپرست خوابگاه‌های پردیس کرج و معاون دانشجویی این دانشگاه تماس گرفتیم.
اولین تماس ما با احمد زنگانه، معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی بود که وسط مکالمه تماس قطع شد و پس از آن هم وی تلفن خود را پاسخ نداد و ما این موضوع را حمل بر حجم کار مدیریتی وی گذاشتیم. پس از آن ادامه پیگیری ما متمرکز بر سرپرستی خوابگاه شد و با توکلی، سرپرست خوابگاه‌های پردیس کرج دانشگاه خوارزمی تماس گرفتیم.
وی حاضر به مصاحبه نشد؛ اما اعتقاد راسخی داشت که، چون خوابگاه‌ها داخل دانشگاه مستقر است، بنابراین به لحاظ امنیتی در وضعیت مناسبی قرار دارد و امنیت دانشگاه همیشه برقرار بوده است.
توکلی از خبرنگار ما خواست تا ادامه بررسی‌های خود را از روابط عمومی و معاونت دانشجویی دانشگاه به سرانجام برساند.
در میانه این بررسی ها، خبرنگار ما تماس‌های خود را با زنگانه، معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی ادامه داد: بالاخره پس از برقراری ارتباط، زنگانه به خبرنگار ما دلیل مصاحبه نکردن خود را ناآشنایی با خبرنگار عنوان کرد و خواست با روابط عمومی دانشگاه هماهنگ شود.
این نکته مهم را هم باید اضافه کرد که همه این تماس‌ها از طریق تلفن خبرگزاری که قابل ردیابی است، برقرار شد.
پس از آن، خبرنگار ما سراغ مدیر روابط عمومی دانشگاه، عبدالوهاب حقی رفت و بنا شد در دیداری که عصر با معاون دانشجویی دانشگاه دارد، موضوع مصاحبه را با وی مطرح و در واقع هویت خبرنگار را تأیید کند.
حقی شماره همراه خبرنگار ما را گرفت تا از طریق پیامک موافقت یا عدم موافقت زنگانه برای مصاحبه را به وی اعلام کند که طی پیامکی به خبرنگار اعلام کرد: دکتر می‌گوید فعلا آمادگی ندارم.  
خوابگاه دانشجویی دانشگاه خوارزمی حواشی زیادی داشته و البته ارتقای امنیت خوابگاه نیازمند صرف هزینه بسیار است؛ با این حال امری ضروری است و باید به آن توجه ویژه شود؛ اما به نظر می‌رسد این موضوع در اولویت مسئولان این دانشگاه نیست و پس از گذشت ۱۰ ماه از حادثه حمله دانشجوی پسر به خوابگاه دختران، هنوز راه حلی برای این مشکل پیدا نکرده اند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خوابگاه دانشگاه خوارزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسئولان به مردم و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی عوامل برنامه ساز سیمای این مرکز درصدد تهیه برنامه‌ای با عنوان «پاسخ» برآمدند.

این برنامه به دلیل ویژگی مطالبه گری که دارد شفاف و بدون تعارف دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند. 

ذات و ماهیت این برنامه به دنبال طرح خواسته‌های مردم و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان گیلان است. 

شفاف سازی، ترویج و توسعه و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران اجرایی و پیگیری مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی گیلان با حضور مدیران کل، روسای سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف استان از اهداف برنامه «پاسخ» است. 

این برنامه با بخش‌های گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه و کارشناسان و نخبگان استان چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه به طور زنده از شبکه باران به روی آنتن می‌رود.

عوامل برنامه تلویزیونی «پاسخ» عبارتند از:

تهیه کننده: محمود رحمتی، دستیار تهیه: زهرا فقیری، کارگردان: مهرداد محزون، مجریان: مهدی لطفی، شهریار سروری

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل