Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@04:27:15 GMT

علت قطع سراسری برق در ونزوئلا «حمله تروریستی» است

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۴۶۶۵۱

به گزارش فارس، رئیس جمهور کوبا شنبه در توییتی قطع سراسری برق  در ونزوئلا را «حمله تروریستی علیه مردم ونزوئلا» خطاب کرد.

 به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» «میگوئل دیاز کانل» رئیس جمهور کوبا در توییتی بدین منظور نوشت: «خرابکاری در نیروگاه برق در ونزوئلا، حمله‌ تروریستی کثیف علیه مقاومت مردم این کشور و پیش بردن طرح دخالت نظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

پنجشنبه گذشته خاموشی‌های سراسری برق  در 21 تا 23 ایالت  ونزوئلا رخ داد و دلیل آن نیز خرابی نیروگاه برق «گوری» عنوان شد. آخرین اخبار نیز از  بهبود  شبکه برق رسانی در این کشور حکایت دارد.

در حالی که «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا، آمریکا را مقصر این حمله معرفی کرده، اما این کشور نقش داشتن در خاموشی‌های سراسری ونزوئلا در پنجشنبه گذشته را تکذیب کرده است.

 «خورخه رودریگز» وزیر ارتباطات و اطلاعات ونزوئلا نیز در این زمینه اظهار داشت که «یک حمله سایبری» موجب بروز این حادثه شد. وی همچین افزود که ونزوئلا قصد دارد به زودی شکایتی را تقدیم «میشل باشله» کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل کند.

آمریکا چند وقت است که با حمایت از «خوان گوایدو» رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا ناآرامی‌هایی در این کشور را موجب شده و سعی در تشکیل یک دولت ائتلافی دارد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۶۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز یکشنبه نشست اعضای هیأت دولت با استانداران با حضور رئیس جمهور، معاون اول رئیس‌جمهور، وزرای کابینه و استانداران به میزبانی وزارت کشور برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در این نشست گفت: حدود ۷۰۰ - ۸۰۰ روستا در استان خوزستان به صورت کامل آسفالت شده است که رضایت‌مندی صددرصدی مردم روستا را به همراه داشته است.

وی افزود: با مساعدت قرارگاه امام حسن (ع)، پتروشیمی‌ها و جذب بیشتر اعتبارات آلایندگی‌ها نیز شرایط بهتر خواهد شد.

به گزارش مهر، در این نشست پیرامون برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مسائل مختلف کشور و سیاست‌های دولت بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

کد خبر 6097650

دیگر خبرها

  • سوئیس: به اوکراین سلاح نمی‌دهیم
  • صادرات نفت ونزوئلا کاهش یافت
  • تقدیر رئیس‌جمهور چین از روابط پکن و پاریس
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • جزئیات توافق‌های بانکی ایران و روسیه