Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@23:33:56 GMT

حراج پیراهن مراسم اسکار برای امور خیریه

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۴۷۲۸۵

حراج پیراهن مراسم اسکار برای امور خیریه

پیراهن «جیمز مک‌آووی» که در مراسم اسکار ۲۰۱۹ پوشیده و توسط هنرمندان امضا شده بود، برای جمع‌آوری کمک خیریه به فروش گذاشته شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود ریپورتر، پیراهن سفید جیمز مک‌اَووی که در مراسم اسکار ۲۰۱۹ پوشیده شده و توسط هنرمندانی چون «چارلیز ترون» «بری لارسون» و «مایکل جوردن» امضا شده بود، برای جمع‌آوری کمک خیریه به فروش گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانیکه در مراسم اسکاره، هنرپیشه ۳۹ ساله در سالن دالبی تیه‌تر برای اهدای جوایز بخش «بهترین تدوین صدا» و «بهترین میکس صدا» روی صحنه آمد، خیلی اتفاقی یک ماژیک وایت‌بورد روی زمین دید و همان لحظه از هنرمندانی که برای اهدای جوایز به برندگان به روی صحنه می‌آمدند درخواست کرد تا با آن ماژیک روی پیراهن سفیدی که بر تن داشت امضا کنند. «بری لارسون» و «تیلور سوئیفت» اولین هنرمندانی بودند که این پیراهن را امضا کردند.

تا پایان مراسم ۲۰ نفر از هنرمندان مشهور جهان این پیراهن را امضا کردند. حال آن پیراهن با این امضاها ارزش فراوانی یافته و برای جمع‌آوری کمک خیریه از آن استفاده شده است.

«فرانسیس مک‌دورمان»، «چارلیز ترون»، «اِمی آدامز»، «ساموئل ال جکسون»، «مایکل بی جوردن»، «آماندا پیت»، «ملیسا مک‌کارتی»، «صوفی ترنر»، «جو جوناس»، «نیکولاس هولت»، «کارامو براون»، «تیلور سوئیفت»، «رامر ویلیس»، «رشیدا جونز»، «مایا رودولف»، «سَم راکوِل»، «هلن میرِن»، «الیزابت بَنکس»، «کِری واشینگتون»، «زو کراویتس»، «جیسون موموآ» و «میشل یئو» امضا کنندگان این پیراهن هستند. البته خودِ «مک‌آووی» هم پیراهن را امضا کرده است.

مک‌آووی هنرپیشه اسکاتلندی فیلم «مردان ایکس» در وبسایت کمپین خیریه نوشت: من این ماژیک را روی زمین دیدم و از هنرمندان خواستم پیراهن قشنگم را خط‌خطی کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسکار سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی 40 گل دوشان ولاهوویچ با پیراهن یوونتوس / فیلم

دوشان ولاهوویچ، بازیکن صربستانی یوونتوس تاکنون 40 بار با پیراهن این تیم موفق به گلزنی شده است.

دانلود (97.7MB)

دیگر خبرها

  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • پیشنهاد به ژاوی: دستیار پپ را جای برادرت بیاور!
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • تمامی 40 گل دوشان ولاهوویچ با پیراهن یوونتوس / فیلم
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز