Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@22:06:15 GMT

تاخیر یک ساعته در شروع مدارس استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۴۷۹۰۹

تاخیر یک ساعته در شروع مدارس استان مرکزی

با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر پیش بینی کاهش دمای هوا در روز یک شنبه نوزدهم اسفند ماه فعالیت مدارس اراک با یک ساعت تاخیر همراه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر پیش بینی کاهش دمای هوا در روز یک شنبه نوزدهم اسفند ماه وضعیت فعالیت مدارس استان در نوبت صبح اعلام شد.

بر اساس این گزارش مدارس شهری نواحی یک و دو اراک با یک ساعت تاخیر نسبت به ساعت شروع دوره های مختلف تحصیلی و مدارس روستایی با تاخیر و ساعت 9 صبح فعالیت خود را آغاز می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدارس همه دوره های تحصیلی شهر و روستای شهرستان شازند و منطقه سربند با تاخیر و ساعت 9:30 دقیقه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
مدارس روستایی و ابتدایی شهری شهرستان های تفرش و خمین و تمام کمیجان با تاخیر و ساعت 9 صبح فعالیت خواهند کرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مرکزی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسبن خوزستان، مهندس ابوعلی در جشن و آیین نکوداشت هفته کارگر که با حضور جمع کثیری از کارگران شرکت فولاد اکسین در محل این کارخانه برگزار شد، اظهار کرد: نیروی محرکه و قلب تپنده هر کارخانه تولیدی کارگران هستند و از این رو به همه آن ها این روز فرخنده را تبریک می‌گوییم.

وی افزود: به لطف تلاش و کوشش شبانه روزی کارگران و پرسنل واحد های مختلف شرکت در سال ۱۴۰۲ که شعار مهار تورم و رشد تولید که از سوی مقام معظم رهبری برای این سال در نظر گرفته شد، توسط مجموعه فولاد اکسین خوزستان محقق شد و عینیت پیدا کرد.

معاون بهره برداری شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به ثبت دومین رکورد تاریخ تولید فولاد اکسین گفت: در سال ۱۴۰۲ توانستیم با تولید بالغ بر ۷۲۸ هزار تن محصول که بیش از ۹۲ درصد از آن محصولات API و آلیاژی بود دومین رکورد تاریخ تولید شرکت را به ثبت برسانیم و نسبت به سال قبل از آن ۱۱ درصد میزان تولید را افزایش دهیم.

ابوعلی عنوان کرد: در تیرماه سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۵ هزار تن ورق API تولید شد که رکورد بی نظیری بور که در طول تاریخ فولاد اکسین در یک ماه به رسید و این عملکرد بی نظیر گواه جانفشانی ها و تلاش بی وقفه کارگران فولاد اکسین خوزستان است.

وی ادامه داد: تامین ورق جهت پروژه های مهم و استراتژیک کشور و بی نیاز کردن کشور از واردات انواع ورق های فولادی در صنایع مختلف پتروشیمی، نفت و گاز و... از سوی شرکت فورا اکسین باعث شده تا خروج میلیون ها دلار ارز جلوگیری شود و همچنین زمینه اشتغال و فعالیت بسیاری از جوانان و هموطنان را فراهم کند.

معاون بهره برداری شرکت فولاد اکسین خوزستان خاطرنشان کرد: دستاوردهای ارزشمندی در حوزه های مختلف در شرکت فولاد اکسین محقق شده که همه این موارد جز با تلاش و کوشش و همراهی کارگران خدوم این شرکت ممکن نبود.

ابوعلی در ادامه خاطرنشان کرد: ثبت رکورد ۵۳ روز تولید بدون توف در سال یکی دیگر از افتاخارات و رکوردهای بی نظیر شرکت فولاد اکسبن خوزستان در جهت رونق تولید و تحقق شعار مقام معظم رهبری است.

وی افزود: تلاشگران فولاد اکسین در سال ۱۴۰۳ شروع طوفانی داشتند در ابتدای سال شعار مقام معظم رهبری در بحث جهش تولید را محقق کردند. ثبت رکرود جدید و بی نظیر تولید ۸۳ هزار تن اسلب در یک ماه یکی دیگر از اقدامات فولاد اکسین در راستای منویات مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرسودگی۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان
  • کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت شروع می شود
  • آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه از امروز
  • فعالیت حدود ۱۸۰۰ معلم بازنشسته در مدارس شهرستان‌های تهران
  • کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است
  • حال و هوای ورزشگاه آزادی کمتر از ۲ ساعت مانده به شروع بازی پرسپولیس و سپاهان / فیلم
  • شروع مراسم دیدار معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • نواخته شدن زنگ معلم در مدارس استان مرکزی
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت