Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد جواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شامگاه شنبه در صفحه توئیتر خود نوشت که اپراتورهای تلفن همراه باید بنا به دستور، بسته‌های بلندمدت اینترنت را ظرف 48 ساعت به سبد خدمات خود بازگردانند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، اپراتورهای تلفن همراه اواخر هفته گذشته با ارسال پیامکی به مشترکان خود اعلام کرده بودند که بسته های بلند مدت اینترنت در سال جدید حذف خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این تصمیم، حتی کسانی که از قبل بسته ای رزرو کرده بودند هم نمی توانستند آن را تمدید کنند.

در همین ارتباط وزیر ارتباطات شامگاه شنبه بعد از دریافت گزارش گران شدن بسته های اینترنت اپراتورهای بزرگ کشور، در صفحه توئیتر خود با هشتگ «گزارش به مردم» نوشت: گزارشی مبنی بر حذف بسته‌های بلندمدت از سبد خدمات اپراتورهای تلفن همراه دریافت کردم. بررسی ها حاکی از صحت گزارش بود.

وی ادامه داد: امشب دستور داده شد که ظرف 48 ساعت این بسته‌ها بازگردانده شوند. اپراتورها بهتراست به جای افزایش تعرفه، همچنان سیاست مدیریت هزینه‌های مازاد را پیگیری کنند.

تغییر دادن بسته های اینترنت جزو سیاست های بازرگانی اپراتورهای مختلف بوده که گاه نارضایتی هایی را در بین مشترکان موجب شده است. از جمله این موارد، تغییر در بسته های اینترنت همراه اول در روزهای گذشته بود که اعتراض هایی را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پیامکی در روزهای گذشته به گروهی از مشترکان اپراتورهای همراه ارسال شده بود که برمبنای آن، تمدید برخی بسته های بلندمدت اینترنت از تاریخ 20 اسفند لغو و اعلام شده بود که این بسته ها با مواردی دیگر جایگزین خواهند شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آذری جهرمی وزیر ارتباطات اپراتورهای موبایل دستور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد شمسایی مدیر کل تنظیم مقررات رادیویی شمالشرق و کارشناس حوزه امواج و ارتباطات رادیویی در ویراستی نوشت: معمولا برای خريد يك گوشی تلفن همراهِ جديد به بِرند، مدل، سيستم عامل، قيمت، امكانات، زيبايی، و غيره از آن توجه می کنیم. اما توصیه بهداشت_الکترومغناطیس این است که برای خرید گوشی تلفن همراه، قبل از هر مشخصه، باید از استاندارد تشعشعی گوشی تلفن همراه یا همان SAR اطمینان پیدا کرد.

امیر لاجوردی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات در واکنش به این مطلب با انتشار پستی در پیامرسان ویراستی نوشت: «برای گوشی‌های وارداتی و تولید داخل، ارزیابی میزان SAR یا استاندارد تشعشعی گوشی تلفن همراه توسط آزمایشگاه‌های مورد تأیید سازمان تنظیم مقررات انجام می‌شود.»

                                         

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • واکنش حماس به دستور تخلیه رفح
  • عضو حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود
  • دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه شرق رفح
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • دستور وزیر ورزش به تاج برای ارائه گزارش تخلفات در ورزشگاه آزادی
  • آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت
  • بلینکن: حمله به رفح خسارتی فراتر از انتظار به همراه دارد