Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@05:16:02 GMT

بنز کروک از ۳۸۰ میلیون در دیوار

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۴۸۷۷۶

خودروهای جمع و جور کروکی مانند بنز  CLK نگاه هر کسی را در خیابان‌ها برمی‌گردانند. در واقع این خودرو بیش از پولی که برایش می‌پردازید توجه‌ها را به سمت شما جلب می‌کند. clk خودروی کامپکت زیره‌ای است که امکانات و فضای آن محدودتر از مدل‌های سدان است. قبل از خرید بنز کروک درباره‌ی آب و هوای محل سکونت خودتان به خوبی فکر کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه این خودرو سقف کانورتیبل دارد، لذت سواری آن زمانی است که سقف جمع شده و باد به سر و صورت شما می‌خورد. البته مدل کوپه‌ی سقف دار آن نیز در بازار ایران موجود است. مسلما اگر در شهری هستید که همیشه بارانی است، شاید باید به گزینه‌های دیگر فکر کنید؛‌ البته سقف کروک این خودرو بسیار سریع بسته می‌شود.

 

توصیف ظاهر و باطن خودرو

بنز کروک clk تا سال ۲۰۰۹ تولید شد. این خودرو را برای ۱۲ سال روی پلتفورم پرطرفدار c و e کلاس تولید کردند و سعی کردند بدنه را کمی اسپورت و خشن طراحی کنند. چراغ‌ها شبیه مدل‌های الگانس از سری e هستند. در مقایسه با سایر مدل‌های باوقار بنز، این مدل هیجان را به بیننده منتقل کند. با این طراحی خاص، بنز CLK دل جوانان زیادی را برد. زمانی که نسخه‌های اولیه‌ی پر سرعت با صدای اگزوز گوش نوازشان در مسابقات اتومبیل‌رانی شرکت کردند بدون شک محبوبیت و جذابیت clk افزایش چند برابری داشت. امکانات رفاهی مانند صندلی برقی، گرم‌کن، آینه برقی، کروز کنترل، سنسور پارک، چرخش اتوماتیک نور در پیچ‌ها، هشدار سرعت لرزشی در فرمان، کی لس و ... که در بیشتر مدل‌های مرسدس بنز وجود دارند در این مدل نیز تعبیه شده است. اگر قصد خرید بنز کروک کارکرده را دارید، درباره‌ی آپشن‌ها از فروشنده اطلاعات بگیرید؛‌ زیرا برخی از آپشن‌ها تنها در مدل‌‌های جدید وجود دارند.

چند خرده عیب از این کروک

بنز کروک clk  مانند بسیاری از محصولات کمپانی مرسدس بنز ۵ ستاره ایمنی از انکپ دارد، اما در مجموع باید بدانید که خودروهای بی سقف در برابر تصادفات رانندگی چون چپ کردن ایمنی ندارند. برای پیمودن هر صد کیلومتر باید ۹.۵ لیتر بنزین در شکم ۶۲ لیتری این خودرو بریزید. باید بدانید که این مقدار سوخت برای خودروی کامپکت زیاد است. این خودرو به ظاهر در عقب برای نشستن دو سرنشین فضا دارد، اما در عمل فضای سرنشینان عقب بسیار تنگ و کوچک است. اصولا ماشین‌های اسپورت برای یک یا دو نفر مناسبند. طبق ادعای شرکت سازنده برای اینکه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسید، باید ۷.۵ ثانیه پایتان را روی پدال گاز بفشارید. شتاب این خودرو در عمل به ۸.۵ ثانیه می‌رسد که برای خودروی اسپورت کمی کند است.

حدود قیمت بنز‌ کروک

قبل از خرید بدانید که فروش بنز کروک در بازار فعلی کمی سخت است، زیرا خودروهای خاص برای سلیقه‌های خاص هستند. به طور کلی کروک‌ها فارغ از شرکت سازنده‌شان در بازار سخت فروش می‌روند. بازه قیمتی برای خرید این خودرو بین ۳۸۰ تا ۴۳۰ میلیون تومان است. حد بالای قیمت مربوط به بنز کروک clk ساخت سال ۲۰۰۹ می‌شود. در سایت دیوار یک clk  ۲۰۰۹ با کارکرد ۷۵ هزار کیلومتر را به قیمت ۴۱۰ میلیون تومان آگهی کرده‌اند. در آگهی دیگری فروشند قصد فروش بنز  کروک خود با دولکه‌ی کوچک رنگ و کارکرد ۱۵۴ هزار کیلومتر را دارد. این خودرو مربوط به سال ۲۰۰۵ و قیمت آن ۲۴۰ میلیون تومان است.

 

 

رپورتاژ آگهی ویرلن

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دیوار اتومبیلرانی بنز کروک الگانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین عوارض ۶۰درصدی برای صادرات سیب‌زمینی

به‌گزارش همشهری آنلاین، این عوارض بعد از آن وضع شده است که برخی خبرها از کاهش عرضه سیب‌زمینی در بازار حکایت دارد به‌نظر می‌رسد دولت در تلاش است تا سطح عرضه و تقاضا را متعادل کند.

افزایش صادرات محصولات کشاورزی

دیروز همچنین قائم‌مقام وزیر جهادکشاورزی از افزایش ۲۳درصدی صادرات محصولات کشاورزی و صنایع غذایی خبر داد.

علیرضا پیمان‌پاک در صفحه شخصی خود در فضای مجازی اعلام کرد که با وجود کاهش ۹درصدی (ارزشی) صادرات کل کشور، صادرات محصولات کشاورزی و صنایع غذایی ۲۳درصد به لحاظ ارزشی و ۱۲درصد به‌لحاظ وزنی افزایش داشته است.

با وجود رشد صادرات محصولات کشاورزی و مواد غذایی برخی کارشناسان اعتقاد دارند از نظر هزینه، فایده، افزایش صادرات مواد غذایی به‌دلیل محدودیت‌های زیست‌محیطی و میزان مصرف آب به‌نفع کشور نیست. چراکه سیستم آبیاری کشاورزی در ایران مکانیزه نیست و برای اغلب محصولات آب بری بالایی دارد.

وضعیت بخش املاک اپلیکیشن‌های دیوار و شیپور

ماجرای بخش املاک اپلیکیشن‌های دیوار و شیپور همچنان خبرساز است در تازه‌ترین رویداد عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه دیوار و شیپور با طرح مقابله با سوداگری بازار مسکن همراه نیستندگفت: درصورت عدم‌همراهی، باید مانع فعالیت این دو سایت شد.

هفته قبل ابوالفضل نوروزی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت برای ایجاد بخش احراز هویت مالک و کد پستی املاک به ۲پلتفرم‌ دیوار و شیپور یک هفته مهلت داد و گفت که در غیراین صورت بخش مسکن دیوار و شیپور مسدود خواهد شد. او همچنین گفته بود: بعضی ملک‌هایی که وجود خارجی ندارد، در این سکوها آگهی شده و به‌صورت گسترده و با هماهنگی یکدیگر به قیمت‌سازی می‌پردازند. در یک هفته گذشته اخبار مربوط به این دو اپلیکیشن به صدر اخبار آمده و حالا در تازه‌ترین رویداد روز گذشته عضو کمیسیون عمران مجلس نیز با بیان اینکه دیوار و شیپور با طرح مقابله با سوداگری بازار مسکن همراه نیستندگفت: درصورت عدم‌همراهی، باید مانع فعالیت این دو سایت شد.

به‌گفته او یکی از سوداگران بازار مسکن و مافیای این حوزه، افزایش قیمت جعلی مسکن با ارائه اطلاعات غلط در سکوهای اینترنتی است. اینها به‌صورت جعلی اطلاعاتی را از ملک، مالک و.. ارائه می‌دهند تا قیمت‌ها را افزایش دهند تا املاک خودشان را بفروشند.

عجله بی‌عجله

در رویدادی دیگر شرکت تپسی پس از آپدیت دوباره اپلیکیشن‌اش، گزینه عجله دارم را حذف کرد. آنگونه که روابط عمومی تپسی توضیح داده این گزینه به‌ دستور قضایی از ابتدای هفته جاری از تپسی حذف شده است.

پیش از این با پیگیری‌های سازمان تعزیرات حکومتی، گزینه «عجله دارم» از تاکسی‌های اینترنتی ازجمله اسنپ حذف شده بود. این سازمان اعتقاد دارد قیمت‌ها نباید افزایش یابد.

بیشتر بخوانید

اصل ماجرای «عجله دارم» تاکسی های اینترنتی | «عجله دارم» از کجا آمد؟ ماجرای استخراج عجیب طلا از کامپیوتر با پودر وی! صادرات ۹میلیارد دلاری به عراق

فرزاد پیلتن نماینده ویژه تجاری ایران در امور عراق در مورد جزئیات صادرات به عراق گفت: صادرات ایران به جهان در سال۱۴۰۲ حدود ۴۹.۴میلیارد دلار بوده که نسبت به سال۱۴۰۱ حدود ۸.۹درصد کاهش نشان می‌دهد. عراق با ۹.۲میلیارد دلار و ۱۸.۷درصد از سهم صادرات کشور پس از چین (۱۳.۹میلیارد دلار) دومین مقصد کالاهای صادراتی ایران بوده است. امارات (۶.۶میلیارد دلار)، ترکیه (۴.۲میلیارد دلار) و هند (۲.۲میلیارد دلار) نیز در رتبه‌های بعد از عراق قرار داشته‌اند.

کد خبر 848190 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها کشاورزی اقتصاد تولید کنندگان

دیگر خبرها

  • تعیین عوارض ۶۰درصدی برای صادرات سیب‌زمینی
  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • زنی در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • زن بمی بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟
  • ماشین مغزشویی صهیونیست‌ها به دیوار خورد!
  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس
  • خلق اثر هنری شگفت انگیز دیوار چین (فیلم)
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز