Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نوروتراپیست گفت: افراد با رعایت نکاتی می‌توانند خرید شب عید خود را مدیریت کنند و از این زمان بیشترین لذت را ببرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیتا سرپولکی نوروتراپیست در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، دربارهخرید شب عید اظهار کرد: این خرید بخشی از آداب و رسوم سال نو و برای کودکان بسیار لذت‌بخش است، افراد برای اینکه از تعطیلات نوروز بیشترین لذت را ببرند باید خرید شب عید خود را مدیریت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موثرترین روش‌ها برای مدیریت خرید شب عید

وی بیان کرد: اشخاص برای مدیریت خرید شب عید باید نخست هدف از خرید خود را مشخص کنند، این خرید باید با توجه عواملی مانند شرایط اقتصادی فرد، وضعیت بازار و فرصت خرید انجام شود، اشخاص همچنین باید انجام خرید‌های غیرضروری را به قبل یا پس از تعطیلات نوروز موکول کنند.

این نوروتراپیست افزود: مدیریت مالی و درست خرج کردن صرف نظر از وضعیت اقتصادی خانواده بسیار اهمیت دارد و در شرایط نامناسب اقتصادی این اهمیت دوچندان می‌شود، موکول کردن خرید لوازم غیرضروری به فرصت‌های مناسب قبل یا پس از تعطیلات عید از سودجویی و فرصت‌طلبی صاحبان کالا جلوگیری می‌کند.

 

سرپولکی با اشاره به ضرورت شناسایی نیاز‌های ضروری خانواده تاکید کرد: با نو شدن سال قرار نیست همه وسایل نو شود، افراد باید نیاز‌های ضروری خود برای عید را شناسایی کنند و برای خرید این نیاز‌ها برنامه ریزی و زمان‌بندی مناسب را انجام دهند.

نیاز‌های ضروری هر خانواده به چه عواملی بستگی دارد؟

وی تصریح کرد: نیاز‌های ضروری هر خانواده به عواملی مانند شرایط اقتصادی و اجتماعی بستگی دارد، در تعیین نیاز‌های ضروری و فهرست خرید باید توجه داشت که تا پایان فروردین برای کارمندان حقوقی واریز نمی‌شود و بیشتر مشاغل هم با رکود و توقف فعالیت‌ها مواجه هستند.

 

این نوروتراپیست گفت: ترافیک روز‌های پایان سال، شلوغی فروشگاه‌ها، حراج‌های غیرواقعی، عرضه اجناس با کیفیت پایین، برنامه‌ریزی و زمان‌بندی برای انجام خرید را ضروری می‌کند، اگر خرید شب عید با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی انجام نشود بسیار خسته‌کننده است.

شک، آفت لذت بردن از خرید شب عید

سرپولکی یادآوری کرد: تردید به‌ویژه در خرید شب عید با توجه به شرایط روز‌های پایانی سال می‌تواند لذت خرید را از ما سلب کند، افراد بهتر است قبل از رفتن به خرید، درباره مشخصات کالا‌های درخواستی خود، حدود قیمت‌ها و انتخاب مکان‌های مناسب برای خرید فکر کنند و اگر ممکن بود درباره قیمت‌ها و کیفیت لوازم اطلاعاتی کسب کنند، اشخاص همچنین نباید در انتخاب اجناس وسواس داشته باشند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۸۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، رایا در این فصل یکی از بازیکنان موثر آرسنال بوده و نقش مهمی را در حضور این تیم در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و حضور در کورس قهرمانی ایفا کرده و با وجود اشتباهاتی که مرتکب شده توانسته است به مهره کلیدی این تیم تبدیل شود.

این بازیکن تا به حال در 29 دیداری که در این فصل در لیگ برتر انگلیس در ترکیب توپچی‌ها انجام داده موفق شده است در 14 بازی دروازه‌اش را بسته نگه دارد و تنها 23 گل دریافت کرده که آماری بسیار درخشان برای او به حساب می‌آید.

نزدیک‌ترین رقیب او برای کسب جایزه دستکش طلایی جوردن پیکفورد بود که در فاصله سه بازی تا پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر 12 کلین شیت در کارنامه داشت اما در بازی شب گذشته اورتون برابر لوتون گل خورد تا فرصت رقابت با رایا را از دست بدهد.

با گلی که اورتون در این بازی دریافت کرد، اهدای جایزه دستکش طلایی به رایا قطعی شد و حالا این بازیکن امیدوار است که بتواند به تیمش در کسب جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس هم کمک کند.

دیگر خبرها

  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه
  • فستیوال بزرگ آرش مال: جشن افتتاحیه‌ای با شکوه در قلب منطقه آزاد انزلی
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • مراقبت‌های ضروری بعد از تعویض مفصل زانو + فیلم
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال