Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: فیلم "امروز" به کارگردانی بختیار خلیلی به جشنواره بین المللی فیلم کوتاه فرهنگ و ادب دانشگاه آگادیر راه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین مرادی رئیس حوزه هنری کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: جشنواره بین المللی فیلم وادب آگادیر مراکش ۲۳الی ۲۷ آوریل (  ۳ الی ۷ اردیبهشت ۹۸) در دانشگاه علوم انسانی شهر آگادیر در مراکش برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی گفت: فیلم امروز پیشتر در جشنوارهای مختلف بین المللی از جمله  -San Mauro Torinese جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تورین، ایتالیا - -Grand  indiewise convention folm Festivalجشنواره ایندی وایز ، میامی آمریکا- جشنواره خوزه فرانسیسکو روزادو شهر مادرید،-Ekurhuleni international film festival جشنواره بین المللی فیلم کوتاه اکرولونی  در شهر ژوهانسبورگ ،آفریقای جنوبی- فستیوال فیلم و عکس و حضور در بخش مسابقه ای فستیوال در شهر نیکوزیا قبرس جشنواره ایندی فیلم به صورت آنلاین   -TIF Video festivalو-جشنواره بین المللی فیلم کوتاه سلامت دانشگاه سوربون ،پاریس،فرانسه جشنواره فیلم کوتاه (Inshort) نیجریه و... حضور و جوایزی را ازآن خود کرده است.


وی افزود: در این فیلم  کوتاه ، آشتی محمدی ، آرتین نازک کار ، ساناز رحیمی و بختیار خلیلی به عنوان بازیگر، زانیار لطفی تثویربردار ، رسول احمدی به عنوان مدیر تولید، ایوب شیخ احمدی به عنوان طراح صحنه و گریمور، زانیار طهماسب به عنوان صدابردارو فرهاد مطاعی به عنوان عکاس و تدوینگر ، کارگردان فیلم بختیار خلیلی را همراهی نموده اند .

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «با قید محرمانگی» درباره زنان یک روستاست که به نهادهای دولتی نامه‌ای محرمانه نوشته‌اند. شروین وحدت و پیام عزیزی تهیه کنندگی و کارگردانی مشترک این کار را به عهده داشته‌اند. بعد از «فیلم خانه سیاه است»، ساخته فروغ فرخزاد، که دوره یازدهم این جشنواره نمایش داده شد و جایزه اصلی را نیز دریافت کرد، با قید محرمانگی تنها فیلم ایرانی است که به اوبرهاوزن راه یافته است.

گفتنی است که فستیوال اوبرهاوزن یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در دنیاست که هر ساله از یکم تا ششم می ( 12 تا 17 اردیبهشت) برگزار می‌شود و برنده جایزه بزرگ این جشنواره به رقابت‌های آکادمی اسکار معرفی خواهد شد.

عوامل « با قید محرمانگی» عبارتند از:

تهیه کننده و کارگردان: شروین وحدت، پیام عزیزی، تدوین: محسن ظهرابی، فیلمبردار: کیوان ایمانی، موسیقی: احسان آنالویی، صداگذار: سامان شهامت و بهزاد مهدی‌زاده، اصلاح رنگ و نور: رضا تیموری، صدابردار: شروین وحدت،  مدیر روابط‌عمومی: سعید اسلام‌زاده، طراح پوستر: متین خیبلی، دستیارکارگردان: رضا عزیزی، مدیر تولید: مهرسام حق‌جو، عکاس: کیوان ایمانی، پخش بین‌الملل: نشاط باقری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا