Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@17:03:37 GMT

سارقان به ویترین های شهدا هم رحم نکردند

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۴۹۰۵۸

ایشان با تأکید بر حفظ و نگهداری ویترین‌های مزار شهدا به همان شکلی که خانواده‌های آن‌ها نصب کرده‌اند، مسئولان بهشت زهرا (س) و گلزار شهدا را از کوتاهی در نگهبانی از این میراث والدین شهدا و همچنین یکسان سازی قبور شهدا بر حذر داشتند.

هنوز کمتر از یک ماه از بازدید رهبر انقلاب و تأکید ایشان بر ضرورت حراست جدی از ویترین‌های مزار شهدای بهشت زهرا (س) که به دست والدین آن‌ها نصب شده، نگذشته است که این ویترین‌ها در سایه بی‌توجهی و جدی نگرفتن مسئولیت توسط مسئولان بهشت زهرا (س) تخریب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا اکبری رئیس اداره امور گلزار شهدای بهشت زهرا (س) با بیان اینکه مدتی پیش یک عده از خانواده‌های شهدا به ما اطلاع دادند که ویترین تصاویر شهدای آن‌ها تخریب و سرقت شده است، گفت: با پیگیری‌هایی که کردیم، مشخص شد تخریب درب ویترین‌‌ها به خاطر سرقت بوده است و سارقان به خاطر اینکه جنس ویترین‌ها از آلومینیوم است، آن‌ها را از جا درمی‌آوردند تا به فروش برسانند.

رئیس اداره امور گلزار شهدای بهشت زهرا (س) با بیان اینکه گزارش‌های ما حاکی از این است که ۳۰ مورد از ویترین‌های مزار شهدا مورد سرقت قرار گرفته است، گفت: با شروع این وضعیت به سرعت اقدام به شناسایی و دستگیری سارقان کردیم و آن‌ها را تحویل پلیس دادیم و برای پیشگیری از این وضعیت هم تعداد نگهبان‌ها را بیشتر کردیم.

وی افزود: بخشی از ویترین‌هایی که درب آن‌ها سرقت شده بود را نوسازی کردیم و تعداد دیگری هم در دست ساخت است تا کار جایگزینی آن‌ها انجام شود و معمولا یک هفته هم زمان می‌برد تا کار ساخت درب و نصب آن انجام شود.

میزان خاکی که به داخل این ویترین وارد شده، خود به تنهایی نشان می‌دهد چه مدت است که این تصاویر به این وضع رها شده‌اند و چه کسی به آن‌ها اهمیت داده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بهشت زهرا رهبر انقلاب زهرا سرقت بهشت زهرا خانواده رهبر انقلاب سرقت مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر

 فرمانده انتظامی شهرستان فرخ شهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم کابل برق موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل این یگان قرار گرفت که با انجام کار‌های اطلاعاتی و بررسی صحنه‌های وقوع جرم و تحقیقات میدانی سارقان را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی در چندین عملیات منسجم و ضربتی در مخفیگاه شان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید

کشف ۶ فقره سرقت و دستگیری یک متهم در لردگان

سرگرد سعید شریف زاده افزود: سارقان پس از مواجه شدن با ادله و مستندات موجود چاره‌ای جزء اعتراف نداشته اند و به ده‌ها فقره سرقت در سطح استان اعتراف کرده اند و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و با قرار مناسب روانه زندان شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خبر پلیس درباره مجهز شدن خودرو‌های داخلی به ردیاب
  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین‌شهر
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • لحظه بازداشت سارقان زورگیر در عملیات پلیس | ویدئو
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد