Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@20:33:38 GMT

عملیات پلیسی در بلند ترین نقطه تهران + فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۴۹۱۵۴

عملیات پلیسی در بلند ترین نقطه تهران + فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

حوادث رکنا: پلیس کوهستان با نیروها و اسکی‌بازهای حرفه‎‌ای در ارتفاعات توچال امنیت را برای مردم برقرار کرده و عملیات‌های ویژه ای انجام می‌دهند.

حجم ویدیو: 26.04M | مدت زمان ویدیو: 00:02:10

به گزارش اختصاصی رکنا، سرهنگ احمد یادگاری، رییس پلیس کوهستان پلیس پیشگیری پایتخت به رکنا گفت: پلیس در کلیه اماکن کوهستانی تهران که پذیرای گردشگران است حضور دارد و خدمت رسانی به شهروندان را وظیفه اصلی خود می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوع ماموریت های پلیس کوهستان میطلبد که تجهیزاتی به روز برای تردد در صعب العبورترین نقاط کوهستانی را داشته باشد.

وی افزود:حضور پلیس کوهستان در مناطقی کوهستانی چون توچال، دربند و کوهسار موجب ایجاد امنیت و ارامش خاطر گردشگران است.

همچین وی در ادامه گفت : یکی از مجرب ترین گروه های اسکی این پلیس در اختیار پیست اسکی توچال است که علاوه بر ایجاد امنیت در پیست اسکی وظیفه امداد رسانی به کوهنوردان، در راه مانده و اسکی سواران آسیب دیده و همکاری با سایر دستگاه های امداد رسانی را بر عهده دارد .

سرهنگ یادگاری به حادثه مفقود شدن چند تن از کوهنوردان در منطقه کوهستانی وردیج اشاره کرد و گفت: تیم عملیات پلیس کوهستان در کوتاهترین زمان ممکن با بکارگیری تجهیزات فنی موفق به پیدا کردن این گروه کوهنوردی شدند و آنان را از مرگ حتمی نجات دادند.

سرهنگ یادگای از گردشگران خواست در مراجعه به مناطق کوهستانی برای صعود از مسیر های مشخص شده و تجهیزات کامل استفاده کرده و قبل از صعود هماهنگی های لازم را با پلیس کوهستان انجام دهند تا دچار مشکلاتی چون مفقودی و گرفتاری در برف و بهمن نشوند.

رییس پلیس گوهستان پلیس پیشگیری پایتخت افزود: یکی از وظایف این پلیس برخورد با جرائم مشهود چون سرقت، استعمال و خرید فروش مواد مخدر در ناطق تحت پوشش بوده تا امنیت برای شهروندان و گردشگران در این مناطق بر قرار باشد

همچین وی از شهروندان خواست هرگونه پیشنهاد و یا انتقاد از عملکرد پلیس کوهستان را از طرق سامانه ۱۹۷ گزارش کرده و یا در صورت مواجه مشکل در معابر کوهستانی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث عکس تهران فیلم صبح امنیت عکس دختر زندگی پسر فیلم زن مرد ویدیو ها خواستگاری همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات

 
به گزارش تابناک، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا با اعلام خبر آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی اظهار داشت: همزمان با آغاز سال نو و در جهت پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ‌کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجراست.

این مقام ارشد سایبری خبر داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کرده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس تجزیه و تحلیل و رصدهای صورت‌گرفته در فضای مجازی، بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌شود و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ‌گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و غیره به درخواست‌کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی، از کاربران خواست ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی، در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش کنند.

 منبع: فارس

دیگر خبرها

  • آیت الله کوهستانی، ستاره آسمان فقاهت ایران
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد