Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@12:28:00 GMT

۹ بقعه متبرکه شفت میزبان اجرای طرح «آرامش بهاری»

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۴۹۲۸۶

۹ بقعه متبرکه شفت میزبان اجرای طرح «آرامش بهاری»

رحیمی گفت: طرح «آرامش بهاری» در سطح ۹ بقاع متبرکه شهرستان شفت برگزار می‌شود.

«حمید رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شفت، اظهار کرد: به منظور تقویت باورهای دینی و مذهبی و نیز بهره‌برداری مطلوب از فضای معنوی امامزادگان و بقاع متبرکه طرح «آرامش بهاری» در سطح 9 بقاع متبرکه این شهرستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اوقاف و امور خیریه شفت افزود: مراسم ویژه تحویل سال، پخش بیانات مقام معظم رهبری بعد از تحویل سال، غبارروبی گلزار شهدا، انجام تبلیغات و اطلاع‌رسانی در سطح بقاع متبرکه و امامزادگان واجب‌التعظیم و همچنین توزیع کتاب آرامش بهاری و اجرای مسابقه پیامکی، برپایی نمایشگاه آرامش بهاری، بازبودن بقاع متبرکه برای اقامه نماز از جمله برنامه‌های این طرح است.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته استقبال خوبی از این طرح در بقاع متبرکه شد، گفت: ان‌شاالله امسال مسافران از این طرح نسبت به سنوات گذشته استقبال چشمگیری خواهند داشت که این طرح از 28 اسفند سال جاری آغاز می‌شود و تا پانزدهم فروردین 98 ادامه دارد.

 

رحیمی با بیان اینکه در اجرای طرح آرامش بهاری خیمه‌های معرفت نیز دایر و در قالب آن نسبت به ترویج سنت حسنه وقف نیز اقدام می‌شود، تصریح کرد: وقف یکی از سنت‌های حسنه الهی است که باید همواره به آن توجه داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: فضاسازی محیطی خیمه‌های معرفت و نمایشگاه، برپایی غرفه‌های عفاف و حجاب، برگزاری مسابقات فرهنگی روزانه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و… از دیگر برنامه‌های طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شفت است.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه شفت اسکان موقت زائرین را یکی دیگر از برنامه‌های طرح آرامش بهاری عنوان و اظهار کرد: در اسکان زائرین هیچ وجهی از آنان دریافت نخواهد شد.

 

رحیمی افزود: شهرستان شفت از پتانسیل بالای گردشگری و به خصوص گردشگری مذهبی برخوردار است و اکثر مسافرانی که به گیلان سفر می‌کنند به شهرستان شفت هم می‌آیند.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد خبرگزاری شبستان خبرگزاری شبستان کانون مساجد اردبیل طرح آرامش بهاری خیمه معرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۹۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرزازاده: مسئولان به آرامش تیم کشتی در المپیک کمک کنند

امین میرزازاده ملی‌پوش وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در حاشیه جام تختی در مورد حضورش در المپیک پاریس گفت: تمام تلاش خود را در المپیک برای کسب مدال خوشرنگ به کار می‌گیرم. امیدوارم مسئولان به آرامش تیم کمک کنند ضمن اینکه رنگرز و کادرش با دانش هستند.

دریافت 22 MB

                 

دیگر خبرها

  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • تقریباً ۱۵ درصد زوجین در بردسکن مشکل ناباروری دارند
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش تیم کشتی در المپیک کمک کنند
  • تأثیرگذاری رسانه‌ها در عصر کنونی بیش از ابزارهای جنگی است
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد