Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@04:22:12 GMT

مصرف بیش از ۴ میلیارد مترمکعب گاز در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۴۹۶۰۷

مصرف بیش از ۴ میلیارد مترمکعب گاز در قزوین

مفردبوشهری گفت: در ۱۱ ماهه نخست امسال بیش از ۴ میلیارد متر مکعب گاز در بخش های مختلف خانگی، صنعتی، تجاری و نیروگاهی استان مصرف شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، «اسماعیل مفرد بوشهری» بیان کرد: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه 4 میلیارد و 803 میلیون مترمکعب گاز در بخش های مختلف استان مصرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ادامه داد: از این میزان 2 میلیارد و 307 میلیون متر مکعب توسط بخش خانگی و صنعتی و 2 میلیارد و 496 میلیون متر مکعب هم توسط نیروگاه شهیدرجایی مصرف شده است.

 

وی افزود: این میزان مصرف در مقایسه با مقدار مصرف گاز استان در بازه زمانی مشابه پارسال رشد بیش از 6 درصدی را نشان می دهد.

 

بوشهری همچنین میزان مصرف بهمن ماه استان را 452 میلیون متر مکعب اعلام کرد: که در مقایسه با مصرف 454 میلیون مترمکعبی گاز در دی ماه، 2 میلیون متر مکعب کاهش داشته است.

 

وی یادآور شد: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه بیش از 2 میلیارد 496 میلیون متر مکعب گاز تحویل نیروگاه شهید رجایی شده است که بیش از 50 درصد گاز مصرف شده استان است که این حجم گاز تحویلی نشان از توجه ویژه شرکت گاز به تحویل حداکثری گاز به نیروگاه شهید رجایی دارد.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری شبستان کانون مساجد خبرگزاری شبستان مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین مصرف گاز گازرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۹۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، یوسف اینانلو افزود: امسال ۲۰۷ دیزل ژنراتور در استان شناسایی شده است و صاحبان مولد‌های خودتامین برق در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و اداری و تجاری این استان برای عبور از اوج بار مصرف مشارکت خواهند داشت.

 به گفته وی، از سال گذشته کلیه مولد‌ها به کنتور هوشمند مجهز شده اند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یکی از اقدامات جهت عبور بدون خاموشی از دوران اوج مصرف تابستان را آماده به کاری و وارد مدار شدن مولد‌های سازمان‌ها و مراکز دولتی عنوان کرد و اظهار داشت: ادارات، نهاد‌ها و ارگان‌ها باید در روز‌های کاری هفته و در ساعات اوج مصرف برق، مولد‌های خود تامین (دیزل ژنراتور) را وارد مدار کنند و ارتباط را با شبکه عمومی توزیع برق، قطع کنند.

اینانلو تاکید کرد:دستگاه‌های اجرایی و دولتی باید در وقت اداری ۳۰ درصد و خارج از وقت اداری ۶۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند و تحقق این موضوع با جدیت و به صورت مستمر مورد بررسی و پایش قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • ۷۰ میلیون مترمکعب رواناب در خراسان جنوبی ذخیره شد
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند
  • افتتاح مرحله سوم محور نسیم شمال قزوین
  • ۶۳۰ هزار مترمکعب رواناب در نهرین کنترل شد
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد
  • نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند در استان قزوین
  • ورود بیش از ۵ میلیون مترمکعب روان آب به سد‌های خراسان جنوبی
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • کاهش ۵ درصدی ذخیره آب سد یامچی اردبیل