Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@15:37:10 GMT

بارش‌های خفیف در شرق و جنوب شرق کشور

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۴۹۶۱۷

بارش‌های خفیف در شرق و جنوب شرق کشور

تهران- ایرنا- امروز، 19 اسفندماه در استان‌های واقع در شرق و جنوب شرق مانند کرمان، یزد، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان بارندگی‌های پراکنده و خفیفی رخ می‌دهد که گاهی با وزش باد شدید همراه خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی روز یکشنبه به خبرنگار علمی ایرنا گفت: فردا نیز در مناطق غرب، شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز پدیده غالب پوشش ابر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«کبری رفیعی» ادامه داد: روز سه‌شنبه در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان جنوبی و شمال استان‌های هرمزگان و فارس نیز بارش‌های پراکنده و خفیفی رخ می‌دهد که در مناطق سردسیر و مرتفع بارش‌ها به شکل برف خواهد بود.
به گفته وی امروز بخش‌های مرکزی و شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج و متلاطم خواهد شد.

**آسمان تهران صاف تا کمی ابری
کارشناس سازمان هواشناسی افزود: تهران امروز آسمانی صاف و کمی ابری خواهد داشت و بیشینه دمای امروز پایتخت 13 درجه بالای صفر و کمینه فردا صبح 3 درجه بالای صفر می‌شود.
رفیعی گفت: بندرعباس با دمای 26 درجه بالای صفر و اهواز 22 درجه بالای صفر، گرم‌ترین مرکز استان و راسک با دمای 28 درجه بالای صفر گرم‌ترین منطقه در کشور بودند، همچنین شهرکرد با دمای منفی 12، همدان منفی 10، زنجان منفی 7، اراک، اردبیل و قزوین منفی 4 به ترتیب سردترین مراکز استانی کشور در 24 ساعت گذشته گزارش شده‌اند.
علمی** 9014** 1055

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي محيط زيست هواشناسي بارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۹۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:  از عصر روز یکشنبه هفته جاری با افزایش حجم ابر در آسمان خراسان رضوی، به تدریج شاهد کاهش نسبی دما خواهیم بود و دمای شبانه در برخی از مناطق سردسیر نزدیک به صفر درجه خواهد شد .     سارا حکمی افزود: بارش باران نیز از اواسط هفته جاری بیشتر نقاط را فرا می گیرد که با توجه به سرد بودن هوا، احتمال بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی دور از انتظار نخواهد بود.   وی افزود: بارش ها اواخر هفته جاری به اوج خواهد رسید که اطلاعات تکمیلی آن در زمان مقرر اعلام خواهد شد.   حکمی بیان کرد: در شبانه روز گذشته، فریمان با سه و سرخس با ۲۶ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۰ تا ۱۸ درجه را به ثبت رسانده است.   وی افزود: دمای کنونی مشهد ۱۹ درجه سانتیگراد است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین هشت تا ۲۱ درجه در نوسان خواهد بود.      

 

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور
  • سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد
  • ادامه بارندگی ها در استان
  • ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق