Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ در جهان امروز زنان همچنان به نقش آفرینی بی بدیل خود در خانه، جامعه و در میدان اندیشه و کار تداوم می بخشند، با این تفاوت که حالا می توانند با بهره مندی از نفوذ رسانه ها،  خدمات خود را به جامعه بشری معرفی کنند.

زنان ایرانی اکنون پیشرو و سربلند تلاش می کنند تا با تولید و کارآفرینی، دغدغه های مردم را به آرامش و رفاه مبدل سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راه هزاران بانو در سراسر کشور از شهرها و روستاها دست به کار شده و واحدهای تولیدی خود را به رغم چالش های فراوان راه اندازی کرده اند.

معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با ایجاد سامانه ای برای انتخاب برترین کارآفرینان زن در شرایط جنگ اقتصادی امریکا علیه ایران، هموطنان را دعوت می کند تا با رأی خود بهترین های این عرصه ها را انتخاب کنند.

علاقمندان می توانند با ورود به سامانه در لینک http://vote.women.gov.ir از میان ۱۱۰ کارآفرین معرفی شده زن به حداکثر ۱۰ نفر رأی بدهند.

کارآفرینان برگزیده با بیشترین آراء مردمی در اردیبهشت ماه معرفی می شوند. این روند پس از اردیبهشت ماه با معرفی کارآفرینان بیشتر تداوم خواهد یافت.

علاقمندان برای مشاهده اطلاعات زنان کارآفرین و ثبت آراء خود، پس از ورود به سامانه از آدرس http://vote.women.gov.ir ، با استفاده از گزینه زنان کارآفرین در منوی بالای صفحه و مطالعه اطلاعات شغلی و شرح مختصر از فعالیت هریک از آن ها، به حداکثر ۱۰ نفر رأی دهند.  

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جنگ جهان رسانه زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۹۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان از آغاز به کار هیئت‌های علمی برای معرفی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خبر داد. - اخبار استانها -

محمد شهباز گهرویی در گفت و گو با تسنیم بیان کرد: فرآیند انتخاب چهره سال 1402 هنر انقلاب خوزستان بر اساس شاخص‌هایی چون خلق اثر با انتشار وسیع یا اکران موفق در سال گذشته، تأثیرگذاری اجتماعی، تلاش ویژه درباره آموزش هنر به هنرمندان جوان انقلابی، تجربه مؤثر در جریان‌سازی فرهنگی هنری همسو با انقلاب اسلامی و واکنش هنرمندانه، تأثیرگذار و سریع به اتفاقات و رویدادهای روز کشور به انجام می‌شود.

وی افزود: انتخاب اولیه و معرفی کاندیداها در رشته‌های داستان، شعر، نمایش، موسیقی، عکس، طنز، ادبیات پایداری، خوشنویسی، نقاشی، گرافیک، نگارگری، کاریکاتور، مجسمه‌سازی، تصویرسازی، فیلم داستانی، مستند، انیمیشن و پژوهش انجام خواهد شد.

به گفته وی، چهره سال 1402 هنر انقلاب اسلامی با یک نظرخواهی سراسری از هنرمندان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای آغاز و پس از برگزاری این نظرسنجی نام تعدادی از هنرمندان به‌عنوان نامزد‌های اولیه عنوان «چهره سال هنر انقلاب» مشخص و به کمیته انتخاب نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب خوزستان ارائه می شود.

به گزارش تسنیم، آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال 1402 هنر انقلاب خوزستان روز شنبه 8 اردیبهشت ماه ساعت 19 در تالار مهتاب اهواز برگزار می‌شود. 

دهمین سال است که حوزه هنری انقلاب اسلامی معرفی «چهره سال هنر انقلاب» را با مشارکت هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر در دستور کار خود قرار داده است.

سال گذشته «فاطمه طیوب» به‌عنوان چهره هنر انقلاب خوزستان معرفی شد. 

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان
  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست