Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، به‌ نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، شهید سیدنورخدا موسوی، از شهدای مدافع امنیت، توسط ستاد مرکزی راهیان نور کشور به‌عنوان یکی‌از هفت شهید شاخص سال 98 معرفی شد.
شهید حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ فضل‌الله محلاتی، شهید سرلشکر حسین شهرام‌فر، جهادگر شهید حاج اسدالله هاشمی، شهید مهندس امیر مهرداد، شهید جبهه مقاومت جهاد عماد مغنیه و شهیده عصمت پور انوری به‌عنوان سایر شهدای شاخص سال 98 معرفی شده‌اند و یادمان این عزیزان در محل عملیات فتح‌المبین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یادآور می‌شود، سید نورخدا موسوی تکاور نیروی انتظامی و فرمانده یگان تکاوری «زاهدان» بود که در تاریخ هفدهم اسفندماه سال 87 هنگام درگیری با گروه تروریستی جند الشیطان به سر کردگی عبدالمالک ریگی بر اثر اصابت گلوله دو زمانه به سرش در منطقه پُل شکسته لار استان سیستان و بلوچستان شدیداً مجروح شد و از آن تاریخ به مدت 10 سال بدون هیچ حرکت فیزیکی زندگی نباتی داشت تا این‌که در شانزدهمین آبان‌ماه امسال مصادف با شب رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن‌مجتبی(ع)، به سوی معبود پر کشید.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی شهید زنده لرستان سیدنورخدا موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۹۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس رسانه ملی با خانواده شهید داریوش رضایی نژاد دیدار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان جبلی صبح روز چهارشنبه در این دیدار گفت: پیشرفت‌های امروز کشور مرهون خون شهداء به ویژه شهدای هسته‌ای است.

وی گفت: شهید رضایی نژاد یکی از شهدای برجسته هسته‌ای کشور می‌باشد که با حمایت استانداری باید کمک کنیم هم شهید رضایی نژاد و هم شهدای زمین فوتبال چوار در قالب هنر با کمک همکاران در رسانه استانی بیشتر معرفی شوند.

کد خبر 6100309

دیگر خبرها

  • ۵۲ شهید غریب در همدان شناسایی شد
  • رییس رسانه ملی با خانواده شهید داریوش رضایی نژاد دیدار کرد
  • هویت شهید گمنام در تبریز شناسایی شد
  • جذب اعتبارات پروژه‌های شاخص سفر رئیس‌جمهور به لرستان پیگیری شود
  • معرفی شاخص های کلیدی برای سنجش اکوسیستم فناوری و نوآوری
  • کارنامه‌ی یکی از شاخص‌ترین چهره‌های علمی تاریخ‌نگاری معاصر بررسی می‌شود
  • ۵ کتاب شهدای شهرستان بهارستان رونمایی شد
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • شهید عبدالرضا موسوی؛ از رتبه اول کنکور پزشکی تا شهادت برای فتح خرمشهر/ شهیدی که محل دفنش را مشخص کرده بود