Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@18:16:29 GMT

بندر بوشهر به استقبال بهار می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۴۹۸۰۸

بندر بوشهر به استقبال بهار می‌رود

به گزارش خبرنگار مهر، حسن شجاعی پور صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه طرح نوروزی سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر از ۱۴ اسفندماه سال جاری آغاز شده، سعی ما این است که در یک برنامه زمان بندی شده تا پیش از نوروز تمامی گذرهای اصلی و محلات را پاک سازی کنیم.

وی افزود: بر اساس برنامه تقویمی روز شمار و با مشارکت ۴۰۰ نیروی همکار پاکبان در قالب اکیپ‌های مختلف ۲۰ نفره، کار تنظیف محلات و مکان‌های گردشگری بندر بوشهر آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: نقش یاوران شورای محلات در طرح نوروزی استقبال از بهار برجسته است و با کمک این نیروهای خدوم و دلسوز، به دنبال آماده کردن بوشهر برای استقبال از سال جدید هستیم.

شجاعی پور بیان کرد: با استفاده از تانکرهای آب سه‌کاره و واترجت ها، کار شستشو و تنظیف پیاده روها، جداول، مخازن جمع آوری پسماند، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و نیمکت‌ها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح کار جمع آوری ضایعات فضای سبز شهروندان و مکان‌های عمومی، لاستیک‌های فرسوده و اقلام حجیم از طریق چندین دستگاه خودروی کمپرسی روباز انجام می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر یادآور شد: تمام تلاش ما این است که با تنظیف سیما و منظر شهری، سال جدید را برای شهروندان به بهاری با نشاط و امید بخش تبدیل کنیم.

شجاعی پور بیان کرد: نظافت ویژه محورهای مختلف شهر به خصوص محورهای ورودی و ساحل بوشهر را در اولویت قرار داده و سعی ما این است که مردم و گردشگران نوروزی از بوشهر و مدت اقامت خود در این شهر نهایت لذت، ببرند.

کد خبر 4563841

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) بزرگداشت مرحومه زهرا شجاعی در بیت آیت‌الله صانعی

(تصاویر) بزرگداشت مرحومه زهرا شجاعی در بیت آیت‌الله صانعی

دیگر خبرها

  • بومی سازی تبدیل پسماند پلاستیک به سوخت جامد
  • برف روبی گردنه بیژن یاسوج + ویدئو |‌ حجم برف را این ماه دوم بهار ببینید
  • بهار در اشترانکوه لرستان+فیلم
  • زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود
  • (تصاویر) بزرگداشت مرحومه زهرا شجاعی در بیت آیت‌الله صانعی
  • کاهش ۵ تنی پسماند روزانه اسالم با تفکیک از مبدا
  • بیا در آغوشم؛ به یاد «حسین بختیاری» که بهار پر کشید
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳:۰۰
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
  • دست پر تلویزیون برای بهار و تابستان پیش رو / سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟