Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-03@16:03:26 GMT

پیام محمدرضا عارف به رئیس جدید دستگاه قضا

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۰۰۷۳

خرداد: رئیس فراکسیون امید در پیامی انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه را تبریک گفت.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید در پیامی انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه را تبریک گفت. متن تبریک به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسیریاست محترم قوه قضاییهسلام علیکم
انتصاب جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سمت ریاست قوه قضاییه را صمیمانه تبریک می‌گویم و برایتان از خدای بزرگ آرزوی توفیق و دست یابی به اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی را در این قوه مهم و تاثیرگذار دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئولیت خطیر ریاست قوه قضاییه که باید پناهگاه و مامن مظلومان باشد می‌طلبد که از تمامی ظرفیت‌ها و دانش حقوقی حقوقدانان برجسته و نخبگان این بخش استفاده شود. در دهه پنجم انقلاب اسلامی دستگاه قضایی باید در جایگاهی قرار گیرد که ملجا همه شهروندان عزیز کشورمان باشد. امید است با تلاش جنابعالی و بهره گیری از تجارب طولانی خود در قوه قضاییه و استفاده از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) بخصوص فرمان هشت ماده‌ای ایشان، قوه قضاییه در طراز نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد.

در شرایط فعلی کشور وحدت و یکپارچگی مسئولان وتقویت روحیه برادری‌های اوایل انقلاب و گفتگوی ملی رمز موفقیت نظام اسلامی می‌باشد و در این بین قوه قضاییه نقش مهمی می‌تواند ایفا کند.
لازم می‌دانم از تلاش‌های حضرت آیت الله آملی لاریجانی، تقدیر نموده و توفیقات ایشان را در مسئولیت ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام از خداوند بزرگ مسألت کنم.موفق و پیروز باشید.محمدرضا عارف برچسب ها: محمدرضا عارف ، رئیس جدید دستگاه قضا ، فراکسیون امید

منبع: خرداد

کلیدواژه: محمدرضا عارف رئیس جدید دستگاه قضا فراکسیون امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۰۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، متن پیام بدین شرح است:
«انالله و انا الیه راجعون چشم امید به بازگشت و بهبود استاد مسعود اسکویی داشتیم تا بار دیگر با صدای جادویی و سحرانگیز خود، گوش هایمان را بنوازد. در گفت و گو با استاد که روی تخت بیمارستان بود جز امید به آینده و انرژی فراوان شنیده نمی‌شد. دوست داشتیم خبرهای خوش موفقیت‌های جوانان‌مان در المپیک پیش رو و مسابقات جهانی را از زبان او بشنویم ولی در برابر تقدیر الهی چه می‌شود کرد. درگذشت استاد مسعود اسکویی را به خانواده، دوستان و اهالی رادیو تسلیت گفته و برای آنان صبر الهی و برای آن مرد محترم و باوقار، رحمت الهی مسئلت می‌کنم.

پیمان جبلی

رئیس سازمان صدا و سیما

دیگر خبرها

  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت