Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- معاون رفاه و امور اجتماعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: آئین نامه ضوابط سرمایه گذاری صندوق های بازنشستگی تدوین شده است و پس از بررسی های کارشناسی برای تصویب به دولت ارسال می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «احمد میدری» صبح یکشنبه در جلسه شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی در سالن کنفرانس وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: در این آیین نامه حفظ سلامت ذخایر، تحقق اصل شفافیت، تحقق اصول سودآوری و مدیریت ریسک مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر ضرورت خروج صندوق های بازنشستگی از بنگاهداری افزود: اگر 10 درصد سهام همه صندوق های بازنشستگی به فروش برسد، می توان 10 درصد کل بازار سرمایه را خریداری کرد.
میدری حفظ سرمایه ذینفعان در صندوق‌های بازنشستگی را خواستار شد و گفت: فروش همه این صندوق ها و تبدیل آن به 10 درصد از کل بازار سهام ایران علاوه بر سودآوری می‌تواند سرمایه ما را از آثار منفی تورم در امان نگه دارد.
معاون رفاه و امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه صندوق ها باید از سهام کنترلی طبق دستورالعمل آئین نامه سرمایه گذاری خارج شوند، تصریح کرد: طبق استانداردهای بین المللی پس از سه سال، دیگر نباید بتوانیم اعضای هیات مدیره را تعیین کنیم.
وی بررسی اجرای قانون معلولان، سیاستهای حمایتی در شرایط تحریم که تا کنون 9 میلیارد دلار به تامین مواد خوراکی با ارز دولتی تخصیص داده شده، تعیین تکلیف حق بیمه روستائیان مناطق زلزله زده و روستاهای دچار خشکسالی شده که قادر به پرداخت حق بیمه نیستند و مقررات مربوط به صندوق های بازنشستگی را از جمله دستورالعمل جلسه امروز شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی دانست.
اقتصام**9454**2078**2025

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد وزارت تعاون صندوق بازنشستگي سرمايه گذاري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان گفت: تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، خلیل احمد سلامی صبح امروز در نشست با مدیرکل شیلات استان تعاونی‌ها را یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در تولید و اقتصاد بیان کرد و اظهار داشت: با توجه به مزیت‌های سیستان و بلوچستان در بخش شیلات، احیای تعاونی های صید و صیادی می تواند باعث اشتغال‌زایی و رونق کسب و کار در منطقه شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: برای تحقق شعار سال باید از توانمندی اقشار مختلف مردم به‌ ویژه بخش تعاون استفاده کرد، چرا که دستیابی به توسعه بدون مشارکت عمومی مردم امکان پذیر نخواهد بود.

وی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به علت وظایفی که عهده دار است و خدمات گسترده ای که به مردم می‌دهد، نقش مهم و محوری در تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" دارد .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان به اهمیت "اقتصاد دریا محور" اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های خدادادی بکر در سواحل مکران و موقعیت جغرافیایی ارزشمند این منطقه، شرایط را برای رشد اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت و ایجاد اشتغال تسهیل کرده است. 

سلامی ادامه داد: مجموعه دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برای کمک به فعالان اقتصادی و کارآفرینانی که در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان بدنبال توسعه و اشتغال‌زایی باشند، پای کار هستند و از آنها حمایت می‌کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
  • روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه در پارسال
  • صدور حکم ۷۰۰۰ پرونده کارگری و کارفرمایی در کرمانشاه
  • سال گذشته شاهد روند کاهشی نرخ بیکاری در کرمانشاه بودیم
  • کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی و صنعتی قم
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود