Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-07@09:38:15 GMT

خواستگاری که قاتل 3 نفر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۰۲۰۱

خواستگاری که قاتل 3 نفر شد

‌به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، ‌سردار نورعلی یاری اظهار کرد: قاتلی که روز شنبه دختر و پدر و پسری را با اسلحه جنگی به قتل رسانده بود با تلاش ماموران انتظامی شهرستان ملکشاهی، پلیس آگاهی، پلیس پاوا و انتظامی شهرستان ایلام در کمترین زمان ممکن دستگیر شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، کلیه نیروهای انتظامی شهرستان ملکشاهی با همکاری پلیس آگاهی، پلیس پاوا و انتظامی شهرستان ایلام وارد عمل شده و این قاتل را که پس از قتل از محل متواری شده بود، دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان این که قاتل پس از دستگیری جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است، گفت: اوضاع تحت کنترل است و ‌مورد خاصی وجود ندارد.

‌یاری درباره دلیل این اتفاق گفت: قاتل‌ ۲۸ساله خواستگار یک دختر در شهرستان ملکشاهی می شود که پس از شنیدن جواب رد، دختر و ۲مرد از اعضای خانواده‌اش را با اسلحه جنگی به قتل رساند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: قتل خواستگار ایلام ملکشاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۰۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی

حمزه محمدی مقدم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دو کوهنوردی که در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی به دلیل شرایط جوی نامساعد و هوای مه آلود راه خود را گم کرده بودند توسط نجاتگران هلال احمر نجات یافتند.

وی بیان کرد: صبح امروز یک شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر گم شدن دو کوهنورد در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی بلافاصله تیم امداد و نجات این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

محمدی مقدم تصریح کرد: نجاتگران هلال احمر با عبور از مسیرهای سخت و صعب العبور پس از ۴ ساعت عملیات جستجو دو کوهنورد گمشده که به علت شرایط جوی نامساعد و هوای مه آلود مسیر خود را گم کرده بودند در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی پیدا و آنها را به پایین کوه و محل امن منتقل کردند.

کد خبر 6097550

دیگر خبرها

  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • جدیدترین تصویر از «یسنا» که به دختر ایران معروف شد
  • نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند