Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم دبیر ستاد امر به معروف خراسان جنوبی، محمد دهقانی فیروزآبادی رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی بیرجند شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی، در نشست مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با شورای امر به معروف دانشگاه علوم پزشکی حکم رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اعطا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست علاوه بر بررسی کلیات موضوع امر به معروف و نهی از منکر و ضرورت ارتقای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، حاضرین در جلسه در خصوص ضرورت فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و لزوم فرهنگ‌سازی آن تاکید کردند.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی اظهار داشت: در جامعه‌ای که مردم امر به ‌معروف و نهی از منکر را فراموش کنند از جهت فرهنگی مردم نسبت به امور ارزشی، بیگانه و جاهل می‌شوند.

 

سردار «علی قاسمی» تصریح کرد: اگر امر به ‌معروف فراموش شود به‌ تدریج ممکن است ضد ارزش‌ها را ارزش و ارزش‌ها را ضد ارزش به‌حساب آورند و مورد هنجارها و ناهنجاری‌ها کاملاً بی‌خیال و غیر حساس می شوند.

 

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: در شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی بادی معروفات و منکرات برجسته مورد بررسی قرار گیرد.

 

حجت الاسلام « مهدی عبدالرزاق نژاد» دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: باید با نگاهی جدید و برنامه های نوین عقب افتادگی موجود در فرایند امر به معروف و نهی از منکر را جبران کرد.

 

وی با تاکید بر ظرفیت اساتید به ویژه اساتید گروه معارف، گفت: فعال کردن ظرفیت های موجود در اساتید و بویژه کلاسهای گروه معارف می تواند کمک شایانی به ایجاد گفتمان امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه باشد.

 

حجت الاسلام عبدالرزاق نژاد تصریح کرد: برخورد سلیقه ای و موازی کاری با فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید جای خود را به همفکری و در پیش گرفتن یک روش منطقی و عقلانی بدهد.

 

وی راه اندازی دبیرخانه فعال در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند را بسیار مهم عنوان کرد.

 

در پایان «محمد دهقانی فیروزآبادی» در حکمی از سوی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی به عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی بیرجند منصوب شد.

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری شبستان کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری کانون مساجد شبستان ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی شبستان بیرجند خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۰۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر

مؤسسه اشپرینگر نیچر نظام رتبه‌بندی سالانه مؤسسه‌های جهان را بر پایۀ سنجه‌های گوناگون ارزیابی میکند و نام ۵۰۰ مؤسسۀ برتر دنیا را براین اساس منتشر می‌کند.

براساس رتبه بندی اشپرینگر نیچر، دانشگاه بیرجند با میزان مشارکت ۱/۸۰ درپدیدآوری مقاله توانست رتبه ۱۹ را در بین ۱۱۲ مؤسسه علمی و آموزشی کشور بدست آورد.

هرساله «نیچر ایندکس» به رتبه بندی مؤسسه‌ها در سراسر جهان بر پایۀ خروجی‌های پژوهشی آنها در سال گذشته که کیفیت بالایی دارند می‌پردازد.

«نیچرایندکس» با شمارش شمار مقاله‌های پدیدآوران در نشریه‌های نمایه شده اش، رتبه بندی مؤسسه‌ها را بر پایۀ دو سنجۀ «شمار آثار» و «میزان مشارکت در پدیدآوری آثار» شدنی می‌سازد.

در سال ۲۰۲۳ میلادی مقاله‌های منتشرشده از ژانویه تا دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی در ۱۵۰ نشریۀ برتر (journals#faq/index-nature/com.nature) در حوزه‌های شیمی، علوم محیط و زمین شناسی، علوم زیستی، بهداشت و علوم فیزیکی شمارش و ارزیابی شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند