Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@15:33:28 GMT

اولین فراخوان ایده های گردشگری علمی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۰۳۱۳

اولین فراخوان ایده های گردشگری علمی منتشر شد

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: اولین فراخوان ایده های گردشگری علمی در ۵ محور گردشگری با هدف ایده پردازی و ارائه طرح های عملیاتی منتشر شد.

«نادر فلاح»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، گفت: اولین فراخوان ایده های گردشگری علمی در 5 محور گردشگری با هدف ایده پردازی و ارائه طرح های عملیاتی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، تصریح کرد: این فراخوان به همت این اداره کل با مشارکت شهرداری مشگین شهر و شرکت مکان شهر ابرار پل معلق مشگین‌ شهر با هدف معرفی قابلیت های استان اردبیل در حوزه گردشگری اجرا می شود.

 

این مقام مسئول، تاکید کرد: گردشگری هنر، گردشگری نجوم، گردشگری مهندسی، گردشگری پزشکی، گردشگری زیستی سایر موضوع های گردشگری از جمله محورهای این فراخوان است.

 

فلاح، اظهار داشت: علاقمندان و پژوهشگران حوزه گردشگری می توانند ایده ها و طرح های پژوهشی خود را تا 25 فروردین ماه سال 1398 به رایانامه rohan.webgruop@gmail.com ارسال کنند.

 

وی، خاطر نشان کرد: این فراخوان در سه بخش مقدماتی، نهایی و اجرا است و طرح ها و ایده های منتخب از سوی سرمایه گذاران بخش خصوصی برای عملیاتی شدن حمایت می شود.

 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، بیان کرد: چنین برنامه های علمی می تواند یک وجه اشتراک بین ایده پردازان و سرمایه گذاران حوزه گردشگری در استان ایجاد کند تا شاهد جهش بسیار مناسب در زمینه معرفی قابلیت های گردشگری استان اردبیل باشیم.

 

فلاح، افزود: بخش خصوصی آمادگی خود را برای حمایت از ایده ها و طرح های گردشگری اعلام کرده اند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری شبستان خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد اصفهان ایده های گردشگری میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری توسعه گردشگری اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۰۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود

حسن محمدی ادیب گفت: در سال ۱۴۰۲ بهره‌برداری از چهار بنای تاریخی استان به بخش خصوصی واگذار شد و امسال نیز سایر بناها به مرور در لیست واگذاری قرار می‌گیرند.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل افزود: با توجه به برنامه‌ریزی برای احیا و ساماندهی بناهای تاریخی استان با مشارکت بخش خصوصی و واگذاری از طریق صندوق توسعه و احیای بناهای تاریخی، فراخوان مزایده یکی دیگر از بناهای تاریخی اردبیل توسط این صندوق منتشر شده است.

به گفته او، خانه تاریخی آصف اردبیل از طریق فراخوان مزایده سرمایه‌گذاری در مرمت، احیا، نگهداری و واگذاری حق بهره‌برداری از بناهای تاریخی منتشر شده از سوی صندوق توسعه و احیا واگذار می‌شود و متقاضیان تا ۱۷ اردیبهشت ماه فرصت شرکت در این فراخوان را دارند.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل گفت: علاقه‌مندان و متقاضیان سرمایه‌گذاری در این بنای تاریخی می‌توانند برای شرکت در مزایده به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) مراجعه کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه «فقه و فقاهت» منتشر شد
  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است