Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@22:39:11 GMT

حریق جکوزی در تهران حدود 60 نجات یافته داشت

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۰۴۶۱

حریق جکوزی در تهران حدود 60 نجات یافته داشت

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران  گفت: در این حادثه هشت نفر از ساکنان مجتمع نیز دچار دودگرفتگی جزیی شدند.

به گفته سید جلال ملکی، ساعت 23:09 دیشب این حادثه در خیابان گیتی به سامانه 125 اعلام و ماموران چهار ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی افزود: در طبقه منهای یک این ساختمان پنج طبقه و قسمت سونا و چکوزی به دلایل نامشخص این حریق شکل گرفته و دود آن همه طبقات را فراگرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی ادامه داد: گروهی از آتش نشانان وارد عملیات مهار آتش و گروهی دیگر نیز با استفاده از دستگاه های تنفسی به طبقات رفتند و موفق شدند حدود 60 نفر از ساکنان این ساختمان را از میان دود بسیار غلیظ خارج کنند.

به گفته وی افرادی که دچار دودگرفتگی شده بودند تحویل عوامل اورژانس، حریق اطفا و محل آن نیز حدود ساعت 2 بامداد ایمن سازی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران برنا حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۰۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند نفر از تهران به حج می‌روند؟

سرپرست اداره کل حج و زیارت استان تهران با اعلام اینکه سهمیه حج استان تهران در سال ۱۴۰۳ حدود ۱۵ هزار نفر است، از آغاز اعزام این زائران از ۲۴ اردیبهشت‌ماه خبر داد.

محمدرضا حاجی‌علیزاده به ایسنا گفت: در استان تهران و شهرستان‌های تابعه حدود ۱۵ هزار زائر در قالب ۱۰۶ کاروان به حج ۱۴۰۳ اعزام می‌شوند، که ۶۲ کاروان «مدینه قبل» و ۴۴ کاروان «مدینه بعد» خواهند بود.

به گفته سرپرست اداره کل حج و زیارت استان تهران،  نخستین پرواز کاروان‌های «مدینه قبل» از ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خواهد بود و پروازهای کاروان‌های «مدینه بعد» نیز از ۴ خردادماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

حاجی علیزاده افزود: پروازهای برگشت کاروان‌های حج تهران احتمالا از اوایل تیرماه آغاز می‌شود.

سهمیه حج ایران امسال بیش از ۸۷ هزار نفر تعیین شده است که از این تعداد حدود ۸۵ هزار نفر زائر و بقیه عوامل خدماتی حج هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • چند نفر از تهران به حج می‌روند؟
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • پشت پرده پلمب‌شدن دو طبقه باشگاه استقلال / چرا کسی اجازه ندارد به این طبقات برود؟
  • نیکا شاکرمی کیست؟ او چگونه از دنیا رفت؟
  • ببینید | ۴۰ ساختمان روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان در آتش سوخت
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • آتش‌سوزی در روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان