Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@22:12:26 GMT

نمایشگاه بهاره در اردبیل گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۰۴۸۲

نمایشگاه بهاره در اردبیل گشایش یافت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در بازدید از نمایشگاه بهاره عرضه کالا اظهار داشت: هرساله در ایام پایانی سال نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و خدمات در سطح تمامی شهرستان‌های تابعه و مرکز استان اردبیل برگزار می‌شود و نسبت به توزیع اقلام مورد نیاز مردم با قیمت‌هایی حداقل ۱۵ تا ۲۰ درصد کمتر از قیمت‌های رایج بازار اقدام می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه‌های فوق از اهم برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده و برنامه ریزی‌های لازم در این خصوص انجام یافته و تا ۲۵ اسفند ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین المللی دایر خواهد بود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به بازگشایی نمایشگاه بهاره در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه گفت: در این نمایشگاه انواع مواد خوراکی، پوشاک، کفش، شیرینی و تنقلات شب عید در ۴۶۷ غرفه در سطح استان عرضه خواهد شد.

صادقی افزود: تمام اجناس در این نمایشگاه با نظارت بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل به دست مصرف کننده می‌رسد و اجناس عرضه شده در این نمایشگاه از کیفیت قابل قبولی برخوردار است لذا همشهریان می‌توانند برخی از اقلام کالا‌های اساسی مورد نیاز خود را به نرخ دولتی از غرفه‌ای که به همین منظور در نمایشگاه دایر شده است، خریداری کنند.

وی در پایان از همشهریان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت در اردبیل و شهرستان‌های تابعه گزارش نمایند تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

عرضه مستقیم کالا در نمایشگاه بین المللی اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه عید نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین مسئولان برگزاری جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی در نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم بیان کردند که برگزاری این جشن یک خاطره شیرین تربیتی و معنوی است.

این برگزارکنندگان افزودند به همین خاطر در نمایشگاهی که با شعار تربیت قرآنی گشایش یافته است، این مراسم معنوی برگزار شده است.

این مسئولان همچنین ابراز امیدواری کردند که در سال‌های آینده نیز با تعداد بیشتری بتوانند در چنین فضاهای معنوی جشن تکلیف برگزار کنند.

نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقامات کابل و برخی کشورهای اسلامی در کابل گشایش یافت.

این نمایشگاه با شعار «جامعه افغانی، تربیت قرآنی» برای یک هفته در ۲۵ غرفه درحال برگزاری است.

کد خبر 849434 منبع: ایرنا برچسب‌ها دختران خبر مهم مدرسه و مدارس افغانستان

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران