Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-مدافع استقلال تهران می‌گوید آنها با ریکاوری مناسب روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی به دنبال کسب امتیاز مقابل العین امارات هستند.

امید نورافکن مدافع استقلال تهران  ، درباره برتری آبی پوشان در هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: مهم‌ترین اتفاق برای ما در این مسابقه سه امتیاز ارزشمند بود که با همدلی تمام بازیکنان و تدابیر کادرفنی به آن دست یافتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبول دارم موقعیت‌های مناسبی داشتیم و می‌توانستیم با اختلاف زیاد برنده مسابقه باشیم اما در نهایت با یک گل برنده شدیم. علی کریمی در این بازی گلزنی کرد و از این بابت همه ما خوشحال هستیم چون او مصدومیت ناگهانی داشت و حالا همه در کنار هم آماده مسابقات پیش رو هستیم.

او ادامه داد: شرایط ما به گونه‌ای بود که از کورس قهرمانی دور بودیم؛ حالا به آمادگی خوبی دست پیدا کرده‌ایم و حاضر هستیم تا بیشترین امتیازها را در مسابقات بعدی به دست بیاوریم. تمام تیم‌های بالای جدول شانس قهرمانی یکسانی دارند و اینطور نیست که یک تیم از پیش قهرمان باشد.

مدافع استقلال درباره رویارویی با العین امارات در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: پیشرفت فوتبال کشورهای حاشیه خلیج فارس مشخص است اما ما در تهران هوادارانمان را داریم که در بازی‌های اینچنینی قوت قلب ما هستند و به حضور حداکثری آنها مقابل العین نیاز داریم. پنج بازی در مرحله گروهی پیش روی ماست و شانس زیادی برای صعود به دور حذفی داریم.

او در این باره که فشرده بودن برنامه مسابقات چه مقدار روی روند آماده سازی بازیکنان تاثیرگذار است، گفت: شما ببینید سه شنبه در قطر مقابل الدحیل بودیم و جمعه مقابل نفت مسجد سلیمان بازی کردیم. مطمئنا باید با خستگی به مصاف العین برویم. سعی می‌کنیم ریکاوری خوبی داشته باشیم تا با تمام تمرکز به مصاف العین برویم و نتیجه خوبی بگیریم. این خستگی روحیه ما را به هم نمی‌ریزد و برای کسب بهترین نتایج و شاد کردن دل هواداران تمام توانمان را خرج می‌کنیم.

استقلال 

اخبار استقلال

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار استقلال امید نورافکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۰۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت

به گزارش "ورزش سه"، ایوان اندیکا، مدافع تیم رم از امروز در تمرینات رم شرکت کرد. این خبر خوبی برای دانیله ده‌روسی است که می‌تواند برای آخرین هفته‌های فصل روی اندیکا حساب کند.

مدافع ساحل عاجی امروز در حالی به تمرینات گروهی بازگشت که جالوروسی‌ها تمرینات آماده سازی خود برای بازی آینده مقابل ناپولی را آغاز کرده‌اند.

یک روز پس از شکست اودینزه، اندیکا در تمرینات گروهی برنامه آماده‌سازی خود را از سر گرفت. این اولین جلسه تمرینی او پس از اتفاق ترسناک 14 آوریل بود.

او در دقیقه 70 بازی مقابل اودینزه در ورزشگاه داچیا آرنا دچار حمله قلبی شد و به سرعت راهی بیمارستان شد. اندیکا یک روز در بیمارستان بستری بود و با بررسی آزمایشات دقیق، مشخص شد مشکل خاصی وجود ندارد و مرخص شد.

با این حال که اندیکا بدون مشکل در تمریناتش را آغاز کرده، انتظار نمی‌رود این بازیکن در ترکیب رم برای بازی یکشنبه حضور داشته باشد.

دیگر خبرها

  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان