Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم معارفه مدیر امور شعب و بازاریابی پست بانک ایران با حضور معارفی معاون توسعه مدیریت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، فرحی مدیرعامل بانک و جمعی از مدیران ستادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پست بانک ایران برگزار گردید .

فرحی در این مراسم ضمن تشریح موفقیت ها و دستاوردهای این بانک در سالهای اخیر و تقدیر از برنامه های اجرا شده در امور شعب بانک اظهار داشت: دکتر کریمی طی 23 سال فعالیت در بانک خدمات ارزنده و تحول سازی انجام داده اند و مدیر جدید نیز قطعا با تعامل و درایت می توانند مسیر توسعه شعب و خدمات بانک را تسریع ببخشند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مهندس فرهاد معارفی معاون توسعه مدیریت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این مراسم گفت: به عنوان یک همکار که از ابتدای تشکیل پست بانک با این بانک ارتباط داشته ام، مسیر تکامل و پیشرفت قابل توجهی در این بانک مشاهده نموده ام، بطوری که در حال حاضر خلاء خدمات بانکی در روستاها پر شده و بسیاری از روستاییان چشم امیدشان به خدمات پست بانک ایران است . 
معارفی کسب رتبه اول در ارزیابی عملکرد بانک های دولتی توسط این بانک را ارزشمند دانست و تصریح کرد: تعامل و هماهنگی ایجاد شده بین مدیران پست بانک ایران با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات زمینه را برای کسب موفقیت های بزرگتر و تحقق آینده ای روشن فراهم کرده است . 
معاون توسعه مدیریت وزارت ارتباطات به سوابق مدیریتی و تخصصی مهندس واحدپور اشاره کرد و افزود: ایشان یکی از موثرترین ذیحسابان کشور هست و در بخش های مختلف وزارت فعالیت داشته و پتانسیل بسیار خوبی برای ایجاد ارتباط با سایر دستگاه ها دارد . 
گفتنی است: در این مراسم دکتر داود کریمی مدیر قبلی امور شعب و بازاریابی بانک گزارش جامعی از فعالیت های انجام شده را ارائه داد و سپس علیرضا واحدپور به عنوان مدیر جدید به تشریح برنامه های خود برای ارتقاء کیفیت عمکرد شعب و ارائه خدمات مطلوبتر پرداخت . 
شایان ذکراست: داود کریمی به سمت مشاور مدیرعامل پست بانک ایران منصوب شد . 

فصل تجارت/

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000CyG برچسب ها: علیرضا واحدپور ، مدیر امور شعب ، پست بانک ایران

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مدیر امور شعب پست بانک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: از ابتدای فصل خرید گندم در استان تاکنون ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

امید جهان نژادیان با اشاره به حمل روزانه ۶۰ هزار تن گندم در استان افزود: از مجموع بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم، بیش از ۷۵۰ هزار تن گندم به مراکز سرپوشیده و سیلو‌ها ارسال شده است.

وی با اشاره به بارندگی‌ها در سطح استان اظهار کرد: با همکاری دستگاه‌های مختلف حمل گندم از مراکز روباز به مراکز استاندارد و سرپوشیده در حال انجام است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: تمامی مراکز سرپوشیده، سیلو‌ها و کارخانه‌های آرد استان به طور شبانه روزی آماده دریافت گندم کشاورزان استان هستند.

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد
  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد
  • الزام دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت به دریافت شناسه یکتا
  • تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
  • آیین ملی گل‌غلتان در خانه تاریخی آل یاسین کاشان
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • خریداری بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند