Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، احمدرضا مرادی در هشتمین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان اظهارکرد: از اهداف کمیته اسکان، شناسنامه‌دار کردن مراکز اقامتی و فراهم کردن شرایط ایمنی، امنیتی و بهداشتی مراکز اقامتی، تسهیل روند تعامل و ساماندهی سازوکار مراکز اقامتی و صنفی فعال در نوروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کمپینگ باغ فدک به عنوان تنها محل اقامت روباز با نصب چادر در محوطه و استفاده از امکانات موجود با گنجایش نصب ۲۵۰۰ تخته چادر برای استقبال از مسافران نوروزی آماده شده است، افزود: پیش‌بینی محل‌های اقامت و هدایت مسافران به ورزشگاه‌های مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان در شرایط خاص و اضطراری با همکاری کمیته فرهنگی و تفریحی، هماهنگی و برنامه‌ریزی آموزش متصدیان و جلیقه‌پوشان واحدهای صنفی مشاور املاک، مدیران و سرایداران مدارس در خصوص مباحث ایمنی، امنیتی و بهداشتی اقامت گردشگران انجام شده است.

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به سایر اقدامات انجام شده در این کمیته، گفت: جلسات درون و برون سازمانی با تمام دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار شده تا با توجه به جاری شدن آب در زاینده رود آمادگی بیشتری برای استقبال از مسافران نوروزی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ستادهای هدایت برای اطلاع رسانی به گردشگران فعال شده است، افزود: به شهروندانی که تمایل به اجاره منزل خود برای اقامت گردشگران دارند، اطلاع‌رسانی لازم مبنی بر مراجعه به واحدهای صنفی مشاور املاک در سطح شهر و توصیه مبنی بر عدم مراجعه به افراد غیر مجاز جهت اجاره منزل انجام شده است؛ همچنین با هماهنگی کمیته اطلاع رسانی به گردشگران اعلام می‌شود که برای اقامت به مراکز اقامتی قانونی و برای اجاره منزل به مشاوران املاک برای اسکان مراجعه کنند.

وی با اشاره به فعال‌سازی سامانه ایرزروینگ (رزرو اینترنتی منازل) برای منازل استیجاری و اماکن اقامتی، تصریح کرد: این سامانه که در اختیار گردشگران قرار می ‌گیرد که سرگردان نشدن مسافران، کاهش ترافیک و اسکان راحت‌تر آنها از مزایای استفاده از این سامانه است.

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی جهت نظرسنجی از شهروندان و گردشگران با رویکرد اقامت در محل کمپینگ باغ فدک و مراکز اقامتی انجام شده، البته سال گذشته بیش از ۸۰ درصد مسافران نوروزی از اقامت خود در این شهر اعلام رضایتمندی کردند.

 

انتهای پیام /س

وضعیت اسکان مسافران نوروزی در اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان

اعضای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در دومین جلسه این کمیته در شش ماهه نخست ۱۴۰۳ از پروژه‌های عمرانی فعال در منطقه ۱۳ بازدید کردند که در جریان این بازدید، رفع مشکلات مطرح شده در دستور کار کمیته قرار گرفت.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید اعضای کمیته نظارتی شورای شهر از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۳ اصفهان اظهار کرد: دومین جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان با بازدید از پروژه‌های عمرانی همچون احداث منبع ذخیره آب در باغ بانوان پردیس، احداث مجموعه فرهنگی قائمیه، بازگشایی خیابان دستگرد، پیاده‌روسازی‌های سطح منطقه، احداث مجموعه ورزشی با رویکرد ورزش‌های پهلوانی و آزادسازی خیابان شهید عباسپور برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه مشکلات و موانع با اعضای شورای اسلامی شهر مطرح و رفع آن در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعضای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در شش ماهه نخست سال جاری در منطقه ۱۳ آقایان محمدرضا فلاح، محمد شریعتی و علی صالحی هستند.

کد خبر 751153

دیگر خبرها

  • ثبت حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • توانمندسازی ۳۰ هزار دختر تحت حمایت کمیته امداد
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین کاشان
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس