Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد امیر براهویی، معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان، با اشاره به اقدامات شهرداری زاهدان در خصوص رفع آب گرفتگی معابر ناشی از بارندگی امروز گفت: از زمان شروع بارندگی‌ها در شهر زاهدان در هر یک از مناطق پنجگانه، ۵ تا ٧ اکیپ چهار تا پنج نفره برای رفع آبگرفتی با تجهیزات کامل فعال هستند و حوادث احتمالی در مناطق را رصد می‌کنند تا در صورت بروز مشکل سریعا پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در حال حاضر همه مدیران شهرداری از جمله معاونین شهردار، مدیران و معاونین مناطق، مسئولین امور شهر، ستاد خدمات شهری و همه عوامل در حالت آماده باش هستند تا مشکلات و یا انسداد ترافیکی در شهر را رفع کنند.

براهویی ادامه داد: در روز‌های بارانی و غیر بارانی همه اکیپ‌های آتش نشانی شهر زاهدان در حالت آماده باش قرار دارند و در حال حاضر ما آمادگی امدادرسانی به شهروندان عزیز را داریم.

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: از زمان آغاز بارش باران در شهر زاهدان تاکنون حادثه ویژه‌ای نداشته ایم. برخی موارد امروز لازم به امدادرسانی بوده است که این کار انجام شده است.

وی در پایان گفت: شهروندان گرامی در صورت بروز هرگونه حادثه‌ی احتمالی می‌توانند از طریق سامانه‌های تلفنی ۱۳۷ و ۱۲۵ با شهرداری زاهدان در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

باراش باران در زاهدان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری

فاطمه زارع رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد گفت: با این حال برخی از نقاط شهر دچار مشکل و حادثه شد که نسبت به شناسایی آنها اقدام و قراراست با حفر چاه‌های متعدد و سایر راهکار‌ها رفع گردد.

به گفته او: نقاط حادثه خیز شهر در بارندگی اخیر از جمله میدان صنعت، بلوار شهید بارتکوب زاده، محله حسن آباد و برخی معابر شهر است که در صدد هستیم در اسرع وقت رفع تا در هنگام وقوع بارندگی دیگر شاهد آبگرفتگی در هیچ منطقه‌ای از شهر نباشیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگر از سخنان خود مطرح کرد: همچنین در این جلسه از کمیسیون با توجه به إرائه گزارش سازمان پسماند مقرر شد جهت حفظ بهداشت و محیط زیست شهری و جلوگیری از آلودگی آب و خاک، محل دفن پسماند‌های مراکز درمانی با ظرفیت دفن ۵ ساله با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال احداث شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری