Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، جمیله علم‌الهدی دبیر دومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش در نوآوری و فناوری، با اشاره به حملات سایبری در برخی از کشورها گفت: فناوری و نوآوری طی ۳۰۰ سال گذشته به جای این که در خدمت بشریت باشد بیشتر در حوزه خشونت استفاده شده است؛ در حالی که می توانست در بخش صلح و دوستی کاربرد قوی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: متاسفانه بجای که به سمت صلح و دوستی حرکت کنیم فناوری به سوی خشونت سوق دادیم. افرادی که به نوآوری و فناوری فکر می‌کنند چرا به بیشتر به سوی توسعه و نوآوری نمی‌پردازند. این موضوع نشان می‌دهد با وجود پیشرفت در فناوری جنایتکاران جلوتر از همه هستند. بنابراین فناوری به تنهایی نمی‌توانند مشکلات و چالش‌ها را حل کند باید به برخی از ارزش ها و مسائل متصل شود.
وی با بیان این‌که در این کنفرانس ۱۱۷ مقاله داوری شده است، افزود: درست است افرادی زیادی در بخش‌های مختلف دستاورد و نوآوری های جدید را ارائه کرده‌اند اما متاسفانه در رشته‌های بین رشته‌ای از جمله علوم انسانی و علوم پایه بیشتر ورود نکرده‌ایم باید این موضوع مورد توجه جدی قرار گیرد.
علم‌الهدی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون فناوری به بازار تجارت و دانشگاه‌ها ورود پیدا کرده است. افرادی که فارغ‌التحصیل می‌شوند به چند زبان مسلط بوده و دست‌های قوی در تمام بخش‌ها دارند اما در مقابل این مزیت قلب‌های کوچکی دارند و امکان این را ندارند که معنویت را در دل خود جای دهند.


انتهای پیام/

169 / 159 فناوری نوآوری پژوهش استارت آپ

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فناوری نوآوری پژوهش استارت آپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند

نخست‌وزیر عراق در اظهاراتی از جامعه بین‌المللی خواست که به مسئولیت‌های خود عمل کرده و جنگ ظالمانه علیه مردم غزه را متوقف کند.

به گزارش ایسنا، محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق امروز -شنبه- در یک سخنرانی در کنفرانس کار کشورهای عربی که به میزبانی بغداد در حال برگزاری است، گفت: برگزاری این کنفرانس در شرایط سخت و استثنایی در دو سطح منطقه و جهان برگزار می‌شود، زیرا تجاوزهای رژیم جنایتکار اسرائیل علیه مردم مقاوم غزه همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش خبرگزاری المعلومه، وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی با تجاوزهای خود قوانین بین‌المللی، عرف جنگ و قطعنامه‌های بین‌المللی را نقض کرد. صهیونیست‌ها با سیطره خود باعث شدند که برادران فلسطینی نیازهای زندگی روزانه از جمله غذا، دارو و مسکن امن نداشته باشند.

نخست‌وزیر عراق از جامعه بین‌المللی و موسسات آن خواست تا به مسئولیت خود عمل کرده و براساس قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی و مسئولیت انسانی و اخلاقی، جنگ ظالمانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غره را متوقف کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: جهان امروز شاهد بحران‌هایی است که بر اقتصاد تمام جهان و اوضاع اجتماعی، روانی و اقتصادی ملت‌های عربی تاثیر منفی گذاشته است.

بر اساس این گزارش، فعالیت پنجاهمین دوره از کنفرانس کار کشورهای عربی صبح امروز در بغداد آغاز و تا چهارم ماه مه ادامه خواهد داشت. در این کنفرانس مسائل مرتبط با بازارهای کار و کارگران در کشورهای عربی بررسی خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر