Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی سرپل ذهاب از کشف 20 هزار قرص روانگردان در این شهرستان و با تلاش ماموران انتظامی خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمدرضا یاری" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی سرپل ذهاب مبنی بر اینکه فردی در کار توزیع قرص های روانگردان است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقاتی توانستند مخفیگاه این فرد را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ یاری تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این متهم، 20 هزار عدد انواع قرص های روانگردان کشف شد.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب یادآوری کرد: این فرد پس از تشکیل و نکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس پلیس اخبار حوادث کشف انتظامی قرص روان گردان سرپل ذهاب عکس دختر زندگی پسر زن مرد فیلم حمله جوان خواستگاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرج الله اسداللهی مطرح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در نظرآباد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نظرآباد افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، دو سارق را در این زمینه شناسایی و تعقیب و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهمان ابتدا منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما پس از مواجه شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشودند و به هشت فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی نظرآباد خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6095167

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد
  • کشف فرار مالیاتی میلیاردی در زاهدان
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • کشف اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس