Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش یک روزه سبک زندگی اسلامی با محور تاکید بر صله رحم، اخلاق و ترویج سبک زندگی در سنندج برگزار شد. ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، همایش یک روزه سبک زندگی اسلامی با محور تاکید بر صله رحم، اخلاق و سبک زندگی، خانواده و سبک زندگی، جایگاه زن و سبک زندگی، پوشش و سبک زندگی با حضور مسئولان و بانوان در این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در این مراسم اظهار داشت: امیدوارم همه با هم بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی در جامعه گام برداریم.

جلال قلعه‌شاخانی با یادآوری 18 اسفند سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد افزود: در طول تاریخ اسلام، مساجد علاوه بر عبادت محلی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و مناسبت‌های سیاسی بود اما اکنون بیشتر اهداف بر محوریت فرهنگی و هنری بوده و 572 کانون در مساجد سطح استان در این راستا فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه هر کسی در زندگی سبکی از مهارت‌های زندگی را دنبال می‌کند، گفت: باید همه با هم به‌دنبال ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی باشیم و اجازه ندهیم فرهنگ غربی‌ها در بین مردم جامعه گسترش یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با بیان اینکه در آستانه سال نو هستیم، بر اهمیت به‌جا آوردن صله رحم تاکید کرد و گفت: صله رحم در فرهنگ اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد و باید بتوانیم این فرضیه را به‌جا بیاوریم.

کرمان| ترویج ازدواج آسان و سبک زندگی اسلامی در جامعه نیازمند فرهنگ‌سازی استنماینده ولی‌فقیه در گیلان: سیره شهدا بهترین الگو جهت ترویج سبک زندگی اسلامی استدومین دوره "سبک زندگی اسلامی" در 16 بقعه خراسان‌رضوی اجرا می‌شود

مشاور عالی و رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان نیز در این همایش با اشاره به اینکه فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری در سطح مساجد از کارهای ارزشمند و ماندگار است، اظهار داشت: در طول 26 سال فعالیت این کانون‌ها شاهد روند رو به رشدی بوده‌ایم.

حجت‌الاسلام مهدی فرزی تأسیس 500 کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد استان مزید افتخار فعالیت‌های فرهنگی دانست و افزود: باید همواره توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مساجد کردستان در دستور کار مسئولان باشد.

وی با اشاره به روایتی از امام رضا(ع) در کتاب اصول کافی گفت: امام رضا(ع) می‌فرمایند «هیچ وسیله‌ای برای طولانی کردن عمر را بهتر از صله رحم نمی‌شناسیم».

مشاور عالی و رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به مشکلات و شرایط سخت اقتصادی جامعه خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و امیدواریم خدمتگزار خوبی برای مردم استان باشیم.

گفتنی است؛ در این مراسم اساتید دانشگاه و روانشاسان اجتماعی بر ترویج سبک زندگی و پوشش اسلامی، به‌جا آوردن صله رحم و چشم‌پوشی کردن از اشتباهات یکدیگر تاکید کردند.

انتهای پیام/ش

R7848/P1377/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۱۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در جلسه هماهنگی برگزاری همایش آزادسازی روز سنندج که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزارشد اظهار داشت: هدف از برگزاری همایش آزادسازی سنندج مقابله با روایت سازی جعلی ضد انقلاب است.

مهدی رمضانی گفت:  حقایق مستند از مردم دریغ شده است و باید روایت صحیح و نافذ را به عموم مردم سنندج منتقل کنیم.

وی تاکید کرد: روایت استقامت و رشادت‌های مردم سنندج برای آزادسازی شهر سنندج از دست ضد انقلاب باید تدوین و تبیین شود.

رمضانی با بیان اینکه برای برگزاری بهتر این همایش از ظرفیت آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و اعضای هیأت علمی استفاده شود، اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های بعمل آمده، بخشی از همایش شامل روایت‌گری پیشمرگه‌های مسلمان به عنوان اسناد زنده و ناطق خواهد بود.

همایش روز  آزادسازی سنندج، بیستم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • سنندج؛ خاستگاه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • سردیس استاد عباس کمندی در سنندج رونمایی شد
  • نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج