Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- بیش از 260 میلیون تومان در جشن گلریزان برای نیازمندان تحت پوشش بهزیستی شهرستان دماوند جمع آوری شد.

مدیرکل بهزیستی استان تهران روز یکشنبه در آیین گلریزان اداره بهزیستی شهرستان دماوند که در آستانه سال نو در اردوگاه مصطفی خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد با تاکید بر اینکه چالش های موجود در این حوزه به کمک خیرین مرتفع شده است، اظهار داشت: در استان تهران بیش از 190 هزار معلول، 15 هزار زن سرپرست خانوار و چندین هزار کودک زیر 18 سال تحت پوشش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داریوش بیات نژاد با بیان اینکه طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ساماندهی آنها می بایست از طریق کار جهادی صورت گیرد، ادامه داد: علیرغم مشکلات موجود، با حمایت های صورت گرفته، پرداخت مستمری را 3.5 برابر افزایش دادیم که منحصر به فرد بوده اما مطلوب نیست.
مدیر کل اداره بهزیستی استان تهران با بیان اینکه محرومیت و گرفتاری در حوزه عملکردی سازمان بهزیستی استان قابل قیاس با هیچ استانی نیست، گفت: در صورت عدم حضور افراد نیکوکار و خیر در بسیاری از کارها با مشکل مواجه می شدیم.
بیات نژاد با اشاره به شرایط کنونی اقتصادی کشور نیز تاکید کرد: مردم هم در پیروزی انقلاب اسلامی و هم در طول هشت سال جنگ تحمیلی علی رغم همه سختی ها با وحدت، انسجام و احساس مسئولیت توانستند بر مشکلات غلبه کنند.
وی گفت: بخشی از مشکلات مردم مربوط به عملکرد مدیران است که امیدواریم بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.
همچنین مجید صفری، فرماندار شهرستان دماوند در این مراسم با بیان اینکه خانواده بهزیستی شهرستان دماوند بیش از 3 هزار و 500 نفر هستند، اظهار داشت: 1400 معلول در اداره بهزیستی شهرستان تحت پوشش قرار دارند و اگر حتی یک معلول در شهرستان داشته باشیم همه در برابر آن مسئول هستیم.
وی با تأکید بر اینکه نباید کاری کنیم که معلول احساس تنهایی و خلا کند، افزود: یکی از اولویت های معلولان شهرستان، تهیه یک خودرو ون بود که این خودرو هم اکنون تهیه شده و پس از رفع مشکلات مربوط به بحث بیمه در اختیار متولی مربوطه قرار خواهد گرفت.
صفری با بیان اینکه کمک به معلولان و اداره بهزیستی مرز نمی شناسد، خاطر نشان کرد: در هر 5 شهر شهرستان کمک به معلولان و متولی مربوطه آن مورد توجه مسئولان آن شهر قرار دارد.
فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: تمام تلاش مان این است که امکانات خوبی برای اداره بهزیستی و افراد تحت حمایت این نهاد فراهم کنیم ولی با توجه به اینکه در سال آینده ممکن است دچار کمبود اعتبار شویم، هر چقدر که بیشتر کمک شود، خدمات بیشتری ارائه خواهد شد.
همچنین حجت الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه شهر دماوند در ادامه این مراسم با تاکید بر اینکه کمک به کسانی که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند، می تواند از طریق زکات باشد، بیان کرد: در قرآن کریم کلمه زکات و صدقه به دفعات بیان شده و اگر به زندگی ائمه اطهار نگاه کنیم نسب به این امر بسیار توجه داشتند.
امام جمعه شهر دماوند خودکفا کردن افراد تحت پوشش را یک امر مهم و ضروری دانست و بیان کرد: ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار یکی از راه هایی است که می تواند برای آنان درآمد زایی داشته باشد و هم دولت و هم مردم باید کمک کنند تا کسی نیازمند نباشد.
تهرام/7246/ 1539

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي جشن گلريزان بهزيستي دماوند 260 ميليون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق شهر معمولان وصل شد

محمد ناظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: باتوجه‌به بارندگی‌های نرمال تا این لحظه مشکلی در جاده‌های این شهرستان وجود ندارد و تردد برقرار است.

وی عنوان کرد: آنتن‌دهی تلفن همراه در منطقه «سرنجه زیودار» معمولان قطع است که موضوع به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان جهت رفع مشکل منعکس شد.

فرماندار معمولان، افزود: براثر بارندگی‌های اخیر برق شهر معمولان و آب آشامیدنی روستای «دمرود افرینه» این شهرستان قطع شد که با تلاش اداره برق مشکل در پست برق «افرینه» رفع و برق شهر معمولان وصل شد.

ناظری، گفت: جاده دسترسی روستای «دمرود افرینه» که پیش‌ازاین آسیب‌دیده بود نیاز به ایمن‌سازی دارد که از اداره راهداری پلدختر خواسته شده تا در این زمینه اقدام کند.

وی افزود: تمام نیروهای ستاد بحران معمولان در آماده‌باش کامل هستند و تمام مرخصی مدیران و کارکنان اداره‌های این شهرستان لغو شد.

کد خبر 6095887

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • وزیر کشور: ری، دماوند و فیروزکوه به استان‌های تهران شرقی و غربی ملحق نخواهند شد
  • توضیح وزیر کشور درباره تقسیم استان تهران
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • فیروزکوه و دماوند و ری از تهران جدا خواهد شد؟
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • تکلیف جدا شدن فیروزکوه و دماوند و ری از تهران مشخص شد
  • دماوندی‌ها به‌مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) سوگواری کردند
  • برق شهر معمولان وصل شد
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه