Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه ضمانت اجرایی خوبی برای پیگیری قانون جامع حمایت از معلولان در نظر گرفته شده گفت: برای اجرای این قانون ۱۲۵۰۰ میلیارد تومان نیاز داریم.

به گزارش مهر، وحید قبادی دانا در جلسه شورای عالی بیمه که صبح امروز برگزار شد در مورد قانون جامع حمایت از معلولان گفت: متأسفانه هیچ دستگاهی تاکنون پاسخ فعالیت‌های خود را به بهزیستی در مورد اجرایی شدن قانون جامع معلولان ارائه نکرده و فقط صدا و سیما پاسخ مکتوب داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در مورد ستاد مناسب سازی معابر و اماکن معلولان گفت: از سال ۹۳ تاکنون ۳ جلسه ستاد برگزار شده و در این هفته نیز یک جلسه برگزار خواهد شد.

به گفته رئیس سازمان بهزیستی در ارتباط با دستگاه‌های مسئول، ۳۳ مورد احصاء شده که در قالب ۳۳ موضوع در مورد مناسب سازی، راهکار و دستورالعمل تدوین شده است و در تدوین آئین نامه نظر همه دستگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

قبادی دانا گفت: در حال حاضر این آئین نامه در کمیسیون دولت در انتظار تصویب است که امیدواریم زودتر انجام شود.

وی با اشاره به اینکه برای قانون جامع حمایت از معلولان ۱۲,۵۰۰ میلیارد تومان نیاز است، گفت: ۳۴ عنوان فعالیت در این قانون دیده شده و همچنین ضمانت اجرایی خوبی نیز برای پیگیری قانون جامع حمایت از معلولان پیش بینی شده است.

رئیس سازمان بهزیستی تاکید کرد: دستگاه‌هایی مانند صدا و سیما، وزارت ارشاد و سازمان تبلیغات در قانون مشخص شده‌اند که برای اطلاع رسانی اجرای قانون جامع حمایت از معلولان به ما کمک کنند.

قبادی دانا با اشاره به اینکه یک میلیون و ۴۱۵ هزار معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند، گفت: ۸۰۰ هزار نفر این افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید هستند و ۲۵ هزار نفر حق پرستاری و ۴۰ هزار نفر نیز حقوق دریافت می‌کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: معلولان بهزیستی قبادی دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۲۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران

مدیر نگهداری و بهره‌برداری از تأسیسات آبی و برق‌آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: با توجه به ضرورت حفظ منابع آبی برای دوره‌های بعدی، برنامه‌ریزی تأمین آب کشتزارهای مازندران براساس نوبت‌بندی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، جواد دادویه، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ با اشاره به آغاز فعالیت کشاورزان در کشتزارهای استان از میانه‌های فروردین و نیاز به آب برای عملیات کاشت اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به آورد مناسب رودخانه‌ها و بارندگی‌های خوبی که از ابتدای سال آبی جاری تا کنون در بالادست سد داشتیم، وضعیت ذخیره آب در سد آیت‌الله صالحی مازندرانی مطلوب است.

وی افزود: حجم آب ذخیره شده در مخزن به بیش از ۱۳۹ میلیون متر مکعب معادل ۹۸ درصد پرشدگی رسید.

مدیر نگهداری و بهره‌برداری از تأسیسات آبی و برق‌آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران با تاکید بر اینکه با توجه به کاهش دبی آب میان‌حوضه‌ای رودخانه بابلرود و آغاز زودهنگام فصل کشاورزی، رهاسازی آب از این سد برای کشتزارهای شبکه البرز از تاریخ بیست‌وهفتم فروردین آغاز شد، گفت: از ابتدای رهاسازی آب کشاورزی از سد البرز تاکنون بیش از پنج میلیون متر مکعب آب برای آبیاری کشتزارهای شبکه البرز اختصاص پیدا کرده است.

دادویه با بیان اینکه با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته و وضعیت مناسب ذخیره مخزن این سد، متناسب با نیاز کشتزارهای پایین‌دست میزان آب مورد نیاز در ماه‌های آتی تأمین می‌شود، عنوان کرد: البته با توجه به ضرورت حفظ منابع آبی برای دوره‌های بعدی، برنامه‌ریزی تأمین آب براساس نوبت‌بندی خواهد بود.

وی ادامه داد: برای تأمین آب آشامیدنی شهرهای گروه الف از سد البرز هم ماهانه ۲.۵ میلیون مترمکعب آب به تصفیه‌خانه بابل انتقال داده می‌شود.

کد خبر 748797

دیگر خبرها

  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • ارزیابی هوشمندسازی صنعت نفت با تولیدات فناورانه
  • تولید ۱۲۵۰۰ تن عسل در استان فارس
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند
  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان