Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@12:25:23 GMT

پایان عصر حسین پارسایی در ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۲۲۲۰

پایان عصر حسین پارسایی در ایرانشهر

حسین پارسایی از فهرست شورای سیاستگذاری تماشاخانه ایرانشهر حذف شد. ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، در حالی که روابط عمومی خانه هنرمندان و تماشاخانه ایرانشهر، آبان امسال پس از خداحافظی حسین پارسایی از مجموعه، این وضعیت را موقتی برشمرده بودند؛ اما در روزهای گذشته نام حسین پارسایی از فهرست شورای سیاستگذاری ایرانشهر حذف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین پارسایی: سازمان بازرسی کل کشور دستور به انحلال انجمن نمایش دادحسین پارسایی به ایرانشهر بازمی‌گردد؟

حسین پارسایی آبان ماه به سبب آنچه کارگردانی نمایش «بینوایان» عنوان شده بود سکان ایرانشهر را ترک کرد. روابط عمومی مجموعه پس از آمدن حسین مسافرآستانه در مقام دبیر شورای سیاستگذاری و مدیریت مجموعه اعلام کردند این وضعیت موقتی است و پس از پروژه «بینوایان» حسین پارسایی بازخواهد گشت؛ اما این وضعیت پس از پایان «بینوایان» در حد یکی از اعضای شورای سیاستگذاری باقی ماند.

زمستان امسال نیز پس از چند تخلف در بدنه مجموعه، میثم احمدی، تهیه‌کننده بینوایان و یکی از مدیران داخلی ایرانشهر از مجموعه کنار گذاشته شد. در آخرین اقدام نیز حسین پارسایی از شورا کنار گذاشته شده است.

شواهد نشان می‌دهد حذف پارسایی توسط مجید رجبی معمار رقم خورده است و استعفایی در کار نیست. با توجه به حضور رنجکشان در پردیس شهرزاد شایعاتی مبنی بر حضور حسین پارسایی و تیم او در این مجموعه شنیده می‌شد؛ چرا که رنجکشان سرمایه‌گذار نمایش «بینوایان» بود؛ اما حسین پارسایی در گفتگو با خبرنگار تسنیم گفته است او به هیچ عنوان در شهرزاد فعالیتی نخواهد داشت.

آقای پارسایی هم‌اکنون مدیرکل دفتر نمایش خانگی است که چند روزی درگیر حواشی توزیع فیلم «هزارپا» است.

انتهای پیام/

R1369/P/S4,34/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تماشاخانه ایرانشهر تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تماشاخانه ایرانشهر تئاتر تماشاخانه ایرانشهر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۲۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳

در حالی شورای شهر تهران در راستای استفاده حداکثری شهروندان از اماکن ورزشی شهرداری ، نرخ بلیط این مراکز برای سال ۱۴۰۳ مطابق تعرفه وزارت ورزش برای سال جاری در نظر گرفته است که تعرفه برخی از امکان بیش از ۱۰۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اعضای شورای شهر تهران در تاریخ هشتم اسفندماه سال 1402 ، بهای خدمات استفاده از مراکز ورزشی شهرداری تهران را به تصویب رساندند که در راستای حمایت از استفاده حداکثری شهروندان از این اماکن، نرخ بلیط این مراکز برای سال 1403 مطابق تعرفه وزارت ورزش برای سال جاری (1402) در نظر گرفته شد.

اما حالا با گذشت بیش از یک‌ماه از سال 1403 ، بررسی‌های میدانی خبرنگار تسنیم حکایت از آن دارد که تعرفه امکان ورزشی شهرداری تهران در برخی از مناطق تهران بیش از 100 درصد افزایش پیدا کرده است و در این بخش مسئولان شهرداری تهران در بخش ورزش پاسخگویی مناسبی را نسبت به این ارقام ندارند.

شهرداری تهران بهره‌برداری از اماکن ورزشی را به بخش‌های دیگر واگذار کند

نصب تعرفه در مجموعه‌های ورزشی شهرداری

زهرا شمس احسان؛ رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران، خواستار نصب تعرفه‌های ورزشی در تمامی مجموعه‌های ورزشی شهرداری شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی با ورزشکاران در مناطق مختلف شهر تهران، گفت: در این جلسات مشکلات و مسائل ورزشکاران بررسی و در قالب مصوبات پیگیری می‌شود.

رئیس کمیته ورزش شورا از اجرای برنامه حمایت از ورزش‌های قهرمانی و باستانی در برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش تسنیم، در حالی شورای شهر تهران تاکید بر نصب تعرفه در مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران تاکید کرده است که در برخی از امکان این تعرفه‌ها نصب نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور
  • نمایش اشیای تاریخی ارزشمند کرمان در باغ موزه هرندی
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • شهردار ارومیه در سمت خود ابقا شد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک