Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلزار شهدای چرام که در منطقه معنوی قرار دارد میزبان شهروندان زیادی از سراسر شهرستان چرام است که فضای مناسب و شایسته ای که در خور شهر شهید پرور چرام باشد، ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از چرام،گلزار شهدای شهر چرام یکی از پروژه های سال های اخیر در این شهر است که بارها توسط مسئولین  وعده تکمیل و اتمام این پروژه داده شد که پس از سالها به نقل از مسئولان این امر بوی عمل به خود گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گلزار شهدای چرام که در منطقه معنوی قرار دارد میزبان شهروندان زیادی از سراسر شهرستان چرام است که فضای مناسب و شایسته ای که در خور شهر شهید پرور چرام باشد، ندارد.

 

 از طرفی بسیاری از مسئولان مربوطه  به صراحت اعلام می‌کنند که پروژه گلزار شهدای چرام تکمیل و به اتمام رسیده است اما مردم و خانواده معظم شهدا چنین حرفی را تایید نکرده و خواستار بازسازی مجدد این پروژه تحت عنوان مجتمع فرهنگی هستند.

 

از طرفی دیگر با توجه به شنیده ها مسئولان اعلام می‌کنند که اعتباری در خصوص ایجاد مجتمع فرهنگی در کمیته اعتباری شهرستان اختصاص داده نمی شود و پروژه گلزار شهدای چرام جزو همین مورد است.

 

اکنون که انتقادات و گلایه های توسط مردم چرام و خانواده معظم شهدا در گفتگوهای عمومی و مجالس خاص مطرح شده،همه این افراد منتظر پاسخگویی مدیر کل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد هستند.

 

 

پیشنهاد خبرنگار این پایگاه اطلاع رسانی به مدیرکل بنیاد شهید استان این مورد است که با ورود به شهر چرام و طی جلسه ای با مدیران ارشد شهرستانی و امام جمعه محترم این شهر ، هماهنگی های لازم برای تخصیص اعتبار کافی در جهت ایجاد مجتمع فرهنگی گلزار شهدا و همچنین بازسازی و ترمیم این پروژه صورت پذیرد.

گفتنی است شهرستان چرام دارای ۱۳۷ شهید گلگون کفن و یک گلزار شهدا در قبرستان سپاخنگ است.

 

 

چند تصویر زیر گلزار شهدای دهدشت،لنده و باشت شهرستان های اطراف چرام است که فضای مناسبی دارد که قضاوت را به شما مخاطبان عزیز خواهیم داد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۲۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت، استاندار جدید لرستان به همراه معاونان و حجت الاسلام هبت اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت در گلزار شهدای خرم‌آباد حضور یافت و ضمن ادای احترام به شهدا با خانواده آنها دیدار کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • اسلام اهمیت زیادی به امر شورا و مشورت قائل شده است
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان