Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم‌زمان با برگزاری اردو‌های راهیان‌نور دانشجویی، مراسم عقد یک زوج دانشجوی ارومیه‌ای در در یادمان والفجر ۸ برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هم‌زمان با برگزاری اردو‌های راهیان‌نور دانشجویی، مراسم عقد یک زوج دانشجوی ارومیه‌ای شرکت کننده در اردو‌های راهیان‌نور برگزار شد.    این مراسم در یادمان والفجر ۸ در اروند کنار برگزار شد و این زوج دانشجو، زندگی خود را از سرزمین‌های خاطره‌انگیز دوران دفاع مقدس آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به ذکر است، این زوج دانشجو از ارومیه به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شده‌اند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردو های راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۲۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین جهانگیری ظهر سه‌شنبه در مراسم یادواره ۸ معلم شهید این شهرستان در سالن شهید حکیمی با گرامیداشت هفته معلم و یاد شهدای دانش‌آموز و معلم، اظهار داشت: شهید آیت‌الله مطهری معلمی در تراز انقلاب اسلامی بود و باید الگوی معلمان ما باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر افزود: راه و رسم معلمی شیوه پیامبران است و معلمی موفق است که مسیرش هم راستا با انبیا باشد و مسیر آنها را در پیش گیرد. معلمی یعنی اجرای اهداف و سیره و روش انبیا و الگو قرار دادن آنها است.

وی ادامه داد: شهدای معلم باید الگوهای معاصر معلمان ما باشند. الگو یعنی پا جای شهدا و انبیا گذاشتن که شهدای معلم این گونه بودند.

جهانگیری با بیان اینکه نوجوانان، جوانان و معلمان زندگینامه شهدا را مطالعه کنید، گفت: معلمان دستگاه انسان‌ساز ایران و جهان هستند.

وی با تاکید بر لزوم دیدار با خانواده و بستگان شهدا برای آشنایی با اخلاق و رفتار شهدا، اضافه کرد: برای پی بردن به گام‌هایی که شهدا در علم‌آموزی، تربیت دینی و اسلامی و اخلاقی برداشتند با خانواده معظم آنها ارتباط بگیریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جاری ۲۵ یادواره شهید دانش‌آموز در ۲۵ مدرسه شهرستان با حضور و نقش‌آفرینی مستقیم ۶ هزار دانش‌آموز برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این سال تحصیلی هر مدرسه شهرستان به نام یک شهید نام‌گذاری و تمام فعالیت‌ها و عملکرد مدرسه به نام آن شهید نام‌گذاری شد.

جهانگیری ابراز کرد: آموزش و پرورش در پیشبرد اهداف دینی، اسلامی و انقلابی در کنار سپاه در رأس همه دستگاه‌ها و نهادهاست.

این مراسم معنوی مزین به پرچم متبرک حرم امام علی (ع)، امام حسین (ع)، حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) بود که توسط دانش‌آموزان حمل و به روی صحنه آورده شد.

خاطره‌گویی برادر شهید عبدالرسول قادریان، سخنرانی، اجرای تئاتر، دکلمه و تجلیل از خانواده ۸ معلم شهید شهرستان دیر از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

این مراسم یادواره به یاد شهیدان یوسف بردستانی، غلامعباس دشتی، عبدالرضا حکیمی، ایرج رنجبر، قاسم دراهکی، شبر فراهانی، عبدالرسول قادریان و کرم مغدانی، ۸ معلم شهید شهرستان دیر برگزار شد.

کد خبر 6099471

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی شعر رضوی در ارومیه برگزار می‌شود
  • ساماندهی مسجد یوردشاهی ارومیه
  • مسجد یوردشاهی ارومیه مرمت و ساماندهی می شود
  • اساتید برتر دانشگاه دامغان تقدیر شدند
  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال