Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@05:07:24 GMT

بازگشت نخستین مسافران قطار گیلان

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۲۷۰۳

بازگشت نخستین مسافران قطار گیلان

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مصطفی سالاری، استاندار گیلان امروز در حاشیه مراسم استقبال از خانواده معزز شهدا و ایثارگران به عنوان نخستین مسافران قطار این استان گفت: متناسب با تقاضای مردم تردد قطار در گیلان افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: ۷۰ درصد هزینه احداث این پروژه بزرگ در دولت کنونی تأمین شده و حاصل تلاش مسئولان و همکاری مردم است که پروژه از اراضی آنها و یا روبه‌روی شهر و روستا‌های آنها عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اظهار داشت: راه آهن گیلان از زمان افتتاح تاکنون همه روزه از رشت به تهران و بالعکس و هفته‌ای یک بار به مقصد مشهد مقدس در حرکت است.

سالاری با بیان اینکه طی روز‌های پایانی سال متناسب با تقاضای مردم تردد قطار در گیلان افزایش پیدا می‌کند، گفت: این قطار با فروش بلیط و افزایش تردد مردم ثمرات اقتصادی و توسعه محور را برای گیلان به دنبال دارد.

وی افزود: به دنبال آن هستیم تا با افزایش شمار تردد‌های قطار در گیلان سهولت در جریان سفر و نیز افزایش میزان ورود گردشگران به استان را شاهد باشیم.

استاندار گیلان ضمن تشکر از پرسنل قطار مسافربری این استان با تقدیر از تمامی کسانی که در ادوار گذشته برای اجرا و افتتاح راه آهن گیلان تلاش کردند، تصریح کرد: امیدواریم با استفاده حداکثری از ظرفیت قطار رفاه عمومی را افزایش دهیم.

۱۲۰ نفر از خانواده معزز شهدا و ایثارگران عصر روز چهارشنبه ۱۵ اسفند ماه، به عنوان نخستین مسافران قطار گیلان با بدرقه رئیس جمهوری عازم مشهد مقدس شده بودند.

انتهای پیام/ع

استقبال از نخستین مسافران قطار گیلان در رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه آهن گردشگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۲۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با یک میلیون ۲۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، به ۴۲ میلیون و ۸۰۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۷۹۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۳۸ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه افزایش ۸۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۸ هزار تومان افزایش قیمت به ۳ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۲۰ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۱۶ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • کدام بانوان گیلانی نخستین مدارس دخترانه را تاسیس کردند؟
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • ماشین دودی ؛ نخستین لکوموتیو ایران
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم