Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخیل رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرندیه در حاشیه بازدید سرزده از نانوائی‌ها و شیرینی فروشی ورستوران سطح شهر مامونیه  در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: در ایام شب عید و نوروز نظارت شبکه بهداشت و درمان شهرستان بر مراکز غذایی بیشتر می‌شود.

سرخیل افزود: ضمن تبریک پیاپیش عید نوروز به شهروندان شهرستان زرندیه این اطمینان را میدهیم که شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در ایام ویژه سال نظارت‌ها را بیشتر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در ایام نوروز و ایام دیگر سال و بخصوص ایام شب عید که خرید‌های مردم بیشتر میشود ماهم بازدید هایمان از مرکز تهیه غذائی شامل نانوائی‌ها، رستوران‌ها و شیرینی فروش‌ها در این افزایش می‌یابد تا مردم اطمینان خاطر داشته باشند که شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرندیه به سلامتی مردمان اهمیت قائل است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرندیه به همراه برخی بازرسان این اداره به صورت سرزده از نانوائی‌ها و رستوران‌های سطح شهر بازدید کردند.

انتهای پیام/ج

بازدید سرزده رئیس شبکه بهداشت و درمان زرندیه از نانوائی‌ها و شیرینی فروشی ورستوران سطح شهر مامونیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در شبکه اجتماعی ویراستی توضیحاتی در خصوص اختلال اینترنت مناطق مرکزی تهران از سیدحمیدرضا اعرابی، معاون نظارت بر خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اعلام کرد:

سیدحمیدرضا اعرابی، معاون نظارت بر خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری با اشاره به برخی اخبار نادرست در خصوص وجود اختلال و افت شدید سرعت اینترنت طی روز جاری در مناطق مرکزی تهران عنوان کرد که اختلال و کاهش سرعتی در این مناطق نداریم.

وی افزود: بر اساس رصد لحظه‌ای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از کیفیت شبکه ارتباطی کشور تاکنون هیچ گونه افت سرعتی در شبکه ارتباطی مناطق مرکزی تهران مشاهده نشده است.

کد خبر 6091427 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • ۵ راه حل خانگی درمان مسمومیت
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم